úterý 30. června 2015

Spotřebováno Červen 2015 (s Amálčiným šuplíčkem navíc)

Přeji všem krásný den a tentokrát se už na konci měsíce obracím k těm z vás, jež u mě rády čtete kosmetické články, respektive pravidelné měsíční příspěvky na téma spotřebovaných produktů z mého světa převážně přírodní kosmetiky.

Nevím, zda je tentokrát prázdných lahviček a tub hodně nebo málo, přidala jsem i dva Málinčiny produkty a jeden, jež převážně používal můj muž, ale každopádně se mi polička v koupelně opět trochu odlehčila, a tak je i nějaké to místečko na něco nového, na což se podíváme během následujícího měsíce.
:) 
















Pleťová kosmetika...


Kivvi Pyrus Cydonia Linea Pleťová čisticí emulze (150 ml). Úžasně jemná a lehká čisticí emulze za ještě úžasnějších sto sedmdesát kaček. Vzhledem ke krásnému přírodnímu složení, jak je u Kivvi produktů ostatně zvykem, je tahle emulze za hubičku. Dobře pleť vyčistí, téměř nepění, příjemně voní (nijak výrazně). O fous lepší se mi ale přece jen zdála ta s lopuchem a mátou a ještě pořád nemám vyzkoušenou třetí - šalvějovou s mátou. Sama jsem zvědavá, která z nich u mě vyhraje pomyslnou zlatou medaili. 
Se skřípajícími zuby se asi vrátím spíš k lopuchové emulzi. Stejně tak jako šalvějová stojí totiž dvakrát tolik co tahle z řady Pyrus Cydonia Linea... :o  

Kivvi Čisticí pleťový vitamínový koktejl (150 ml). Má druhá lahvička. Stále mi krásně voní a moc ráda jej používám, a to na dočištění pleti. Pleť už poté neoplachuji a tentokrát jsem po koktejlu používala ještě Kivvi Pyrus Cydonia Linea Hrmonizující pleťové tonikum (a na první krok čištění pleti Pleťovou čisticí emulzi stejné řady). Tyhle produkty dohromady tvořily fajn trio a mé pleti v posledních dvou měsících dělaly moc dobře.
S pleťovým vitamínovým koktejlem se hned tak loučit nehodlám, zřejmě brzy objednám třetí lahvičku. 

Kivvi Pyrus Cydonia Linea Harmonizující pleťové tonikum (150 ml). Nová certifikovaná řada mé oblíbené lotyšské značky Kivvi nabízí hned dvě tonika - harmonizující a hydratační. Produkty této řady jsou založené na použití kdoulového extraktu, který je bohatý na perfektně hydratující a tonizující vitamíny a minerály. Kromě zmíněného kdoulového výtažku navíc toto tonikum obsahuje extrakty z heřmánku a okurky, které pleť zklidňují a podporují tvorbu kolagenu. Tonikum má příjemnou jemňoučkou vůni, bavilo mě ho používat, pleť dokázalo pěkně zklidnit a zchladit. 
Nedalo mi to a objednala jsem si ještě Hydratační pleť. tonikum stejné řady.

Kivvi Oční krém se šípkovým olejem a extrakty z jitrocele (1,5 ml). Více o tomto očním krému najdete v květnovém spotřebovánu. Minulý měsíc jsem se totiž skoro po tři čtvrtě roce rozloučila s plným balením. Krém je to opravdu výborný a ráda jsem si jej po měsíci připomněla tímhle malým vzorečkem. 
Asi se mi po něm bude stýskat. ;)

Nobilis Tilia Bioaktivní omlazující krém (1,5 ml). Tento pleťový krém české značky NT má lehkou krémovou konzistenci, obsahuje vzácné BIO oleje a má zvláčňovat, chránit a vyživovat všechny typy pleti. Krém je příjemný, výborně se roztírá a nečekejte ulepený či mastný obličej. Pleť se zdá hezky zjemněná a hydratovaná, jen jedno mínus mu nemůžu odpustit, a to poměrně nepříjemnou vůni. Jakmile se krém ale vstřebá do pleti, vůně již cítit není.
Kdyby krém lépe voněl, možná bych jej i časem vyzkoušela v plném balení, ale takto spíš asi ne.

INLIGHT Organic Night Balm/Bio noční balzám a Organic Line Softener/Bio balzám proti vráskám (á 3 ml). Tyto dva vzorečky kosmetiky INLIGHT dávám tentokrát do jednoho bodu a to z toho důvodu, že na mě působí tak nějak podobně. Oba produkty mají opět krásné, čistě přírodní složení, opravdu radost pohledět, o pleť výborně pečují, skvěle ji vyživují, což je znát i po použití oněch několika mililitrů. Oba balzámy jsou dost mastné, u nočního balzámu mi to vůbec nevadí a balzámu proti vráskám jsem ráno do pleti vtírala jen malinké množství, aby se dokázal vstřebat. Vůně je fajn, ale ne tak pěkná jako vůně Bio denního oleje na obličej, který voněl neskutečně krásně jako čerstvě usušené seno.
Kosmetika INLIGHT mě zatím úplně nemá, přece jen bych řekla, že je pro můj typ pleti až moc mastná.



Sprcha...



Alverde Sprchový peeling proti celulitidě Citrón - rozmarýn (150 ml). Velmi šetrný tělový peeling, spíš se jedná o sprchový gel s jemnými zrníčky, než tělový peeling v pravém slova smyslu. Pokud máte rády hrubší tělové peelingy na cukrové či solné bázi, které pokožku opravdu promasírují do červena, pak tuhle tubu nechte raději v regále. Produkt bohatě pění a všimla jsem si, že většina recenzentek chválí především jeho krásnou citrusově bylinkovou vůni, mně se ale naopak vůně vůbec nelíbila, strašně mi připomínala zápach citrónových čisticích prostředků na WC apod. Nic takového doma nepoužívám, ale dobře si vzpomínám na tyhle pachy, co mají být vůněmi, z různých návštěv, toalet a školy. Peeling jsem používala na celé tělo namísto sprch. gelu, nemyslím, že má nějaké výrazné anticelulitidové účinky.
Kvůli jeho nepříjemné vůni a absenci vlastností peelingu už si jej rozhodně znovu nepořídím.

Nobilis Tilia Gel pro intimní hygienu Fema (2 ml).  Asi jsem ho ne úplně pochopila. Myslela jsem, že jde o mycí gel na intimní partie, ale ono to vůbec nepěnilo ani pořádně nemylo. Gel vypadá spíš jako poměrně husté tělové mléko bílé barvy a po nanesení na pokožku zmizí, jakoby se změní do vodové konzistence či co. Vůně se mi nelíbila vůbec, je nepříjemná a výrazná. Ani z popisu a recenzí na oficiálních stránkách prodejce nejsem o moc moudřejší, co se použití téhle věci týká. Recenzentky tam uvádějí, že dobře slouží jako lubrikant a je i výbornou prevencí proti zánětům a infekcím a též pomáhá při zraněních po porodu. Třeba jsem ho jen špatně použila, nemáte s tímto produktem někdo zkušenost?
Vzhledem ke všemu výše zmíněnému pořizovat nehodlám a tentokrát plně oceňuji možnost vyzkoušet produkt ze vzorečku. Ušetřila jsem díky tomu dvě stě padesát kaček. ;)



Vlasová péče...



Urtekram Šampon s hlohem (250 ml). Byl vlastně spíš mého muže, ale já jsem ho také několikrát použila a proto je tady. Šampon je určen speciálně pro mastné vlasy a obsahuje kombinaci výtažků z květů hlohu a silic bergamotu. Nijak výrazně mi nevoněl a ani jsem nepostřehla žádné zvláštní účinky. Ano, vlasy dobře umyje, odmastí, celkem i zjemní. Používala jsem s ním ale i kondicionér, samotný šampon mi bůhvíjak krásné vlasy neudělal.
Kupovat ho znovu nebudu, nijak mě neohromil, podle mě průměrný šampon na vlasy, vůbec se nedá srovnávat třeba s takovým 100% Pure.


Tělová péče... 



Natura Siberica Rich Siberian white body butter/Hustý sibiřský bílý olej na tělo proti celulitidě (200 ml). Koukám, že se mi tu čirou náhodou sešly za sebou dva produkty určené k boji proti celulitidě. Ani jeden z nich jsem přitom primárně na celulitidu nekupovala. Je třeba říct, že tento produkt má mírně řečeno poněkud zavádějící název, nebo alespoň ten český překlad. Není to totiž žádný olej, ale hutné tělové máslo, které je tak husté, že lze poměrně těžko vymačkat z tuby, takže jsem k tomu potřebovala obě ruce a až z dávky na celé tělo, kterou jsem měla na stehně, jsem rozmazávala máslo na pokožku břicha, rukou atd. Musím ale uznat, že vůně mi byla příjemná a celkově mě bavilo se tímhle mazat, máslo se hodně rychle vstřebávalo, zanechávalo krásně hebkou a hydratovanou pokožku a já jsem ho používala na celé tělo. Ráno pak ještě často i na mé rostoucí břicho. 
Možná bych si ho i koupila znovu, jen kdyby nebyl tak obrovský výběr úžasných přírodních mazadel, které jsem ještě neměla a které prostě musím vyzkoušet. :))



Pro jemné ručky...



Dr. Hauschka Krém na ruce (10 ml). U kosmetiky Dr. Hauschka budu i dnes tak trochu pokračovat ve výčtu produktů, které mě až tak nenadchly, ba dokonce bohužel zklamaly má(nemalá;)) očekávání. No radost z toho zrovna nemám. Nevím proč, ale nějakou dobu jsem si myslela, že Dr. Hauschka je prostě úžasně voňavá, přírodní sázka na jistotu. Tenhle krém na ruce mi ale opět nevoní, na rukou spíš lepí a ani hydratace se mi nezdá nijak skvělá. Zkrátka jsem si jej nezamilovala a nezamiluju, to je mi jasné i z 10 ml baleníčka. Zajímavé ale je, že ani tyto produkty, které mi vlastně přijdou průměrné, mě neodrazují od toho zkoušet všechny ty ostatní věci od Dr. Hauschka, které jsem ještě neměla. Chápete to?
Takže je jasné, že tenhle krém u mě v košíku neskončí.

Crabtree & Evelyn Iris Hand Therapy krém na ruce (50 g). Už celkem tradičně, pouze tentokrát s poněkud neobvyklou a hodně výraznou vůní kosatce. Krémy C. & E. mi vyhovují svou lehkou konzistencí, rychle a dobře se vstřebávají, zanechávají ruce hebké a voňavé. Nevydrží na rukou však moc dlouho, je třeba pokožku rukou během dne mazat opětovně.   
Ještě několik tub těchto krémů mám a je možné, že budu i pak čas od času C. & E. kupovat. Baví mě i jejich neobvyklé vůně a hezké obaly. ;)

Crabtree & Evelyn La Source Hand Therapy krém na ruce (25 g).  Už mám druhé balení. Vůně La Source a Gardeners mi zatím voní asi nejvíc ze všech. Vůně je spíš jemná a určitě se bude líbit i našim mužským protějškům. Ostatní vlastnosti hodnotím podobně jako u dalších vyzkoušených krémů C. & E. 
Kvůli té pěkné nevtíravé vůni bych si ho třeba i znovu koupila.



...a nožky...



Natura Siberica Krém na nohy pro každodenní péči - Výživa a hydratace (75 ml). Můj druhý nebo třetí krém na nohy od NS, a tak už můžu říct, že krémy na nohy má NS opravdu dobré. Tento se opět výborně vstřebává, nezanechává nohy mastné, ale přitom o ně pečuje výborně, stačí vmasírovat a nechat pokožku chvíli oschnout. Chodidla jsou nádherně hebká, jemná a hydratovaná. Já nohy mažu většinou před spaním a nechávám tak krém působit pěkně přes noc. Krém má i moc příjemnou jemnou vůni a z jeho složení vás zřejmě naláká tak jako mě především olej z laskavce, který intenzivně vyživuje a hluboce hydratuje pokožku po dlouhou dobu a dřišťál sibiřský se zvýšeným obsahem A.H.A. kyselin mající regenerační a antiseptické vlastnosti. Navíc je krém obohacený lecitiny a vitaminem B6.
Několik dalších krémů na nohy od Natura Siberica už mám koupených, navíc za dostupnou cenu velmi doporučuji i vám. ;)



Z Málinčina šuplíčku...
:)



Nobilis Tilia Dětský šampon s medem a heřmánkem (200 ml). Bezvadný šampon, který bych doporučila všem maminkám a jejich miminkům i starším dětem. Velmi jemně voní, lehce heřmánkově, na dětské vlásky je ho třeba jen malinké množství a i tak jej lze dobře napěnit. Nám vydržela tahle lahvička více než rok, průměrně jsme vlásky myli tak jednou týdně. Sama jsem ho párkrát vyzkoušela - nedráždí pokožku ani oči.
Koupila jsem Amálce druhé balení. Roztomilý obal s pejskem Toníkem už k nám totiž tak nějak patří. :)

Cannaderm Robátko dětské mýdlo (100 g). Vyhráli jsme ho před Vánoci spolu s dalšími produkty dětské řady Robátko, ale jak tak vidím, od ledna už není v prodeji, zřejmě ho úplně přestali vyrábět, takže je asi zbytečné víc se o něm rozepisovat. Každopádně nebylo špatné.



A jsme u konce.
;)


Už tradičně se zeptám, zda znáte či používáte něco z mnou spotřebovaného a jak jste s produkty spokojené vy?



Mějte se krásně a přijďte nakouknout i v červenci, budeme cestovat...
:)



Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat