čtvrtek 15. května 2014

Princezna na hrášku

Zdá se, že od té doby, co jsem se stala maminkou, na mě odevšad vykukují nádherné věci určené malým holčičkám, které jakoby byly stvořené přímo pro naši Amálku.
Přestože je naší holčičce teprve 13 měsíců, mamince ve skříni pomalu přibývají krabice s krásnými dárky, na které je Málinka přece jen ještě malinká a tak zajíčci Maileg s kolébkou i sušákem na prádlo trpělivě čekají, až holčička trochu povyroste a začne si s hračkami trochu více hrát, než je jen trhat a cucat. 
:)  

Ode dneška na Amálku čeká krásná, něžná, háčkovaná panenka v postýlce s mnoha peřinkami - Princezna na hrášku od Maileg.


Mám ráda hračky, které mají  pro děti nějaký význam, které mají ducha... Tato krásná hračka je inspirována stejnojmennou pohádkou dánského pohádkáře Hanse Christiana Andersena.



Chtěla bych ještě sehnat knížku Andersenových pohádek a Amálce je věnovat spolu s panenkou v postýlce.



 Hračka je vyrobena s velikou pečlivostí pro Maileg tak typickou, princezna je nádherně uháčkovaná a dřevěná postýlka bytelná a kvalitní.  



Kromě princezny, peřinek, hrášku a postýlky v krabici najdete ještě malou pohádkovou knížečku The princess and the pea v angličtině, němčině a dánštině. 



Potom, co si princezna po dlouhé cestě z Bella Rose u nás odpočinula a protáhla si nožky, jsem ji uložila zpátky do krabice do peřinek a hrášek jsem položila pěkně vedle ní, aby ji zatím, než bude darovaná naší Amálce, moc netlačil... :))



Myslím, že si s hračkou vyhraje nejen Málinka sama, ale i s maminkou dohromady. A že se na ten nadcházející čas společného hraní moc těším!
:)




A co Vy, milé maminky, jakými dárky obdarováváte své děti nejraději? 



Nezapomeňte na mou májovou giveaway!!



Krásný čtvrtek!



Veronika


7 komentářů:

  1. Verunko, nádherná panenka .... já mám dva kluky, takže u nás vede Lego a auta .... a já bych tak ráda Maileg .... a tak si ho kupuju ..... tajně .....pro sebe ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, proč ne?! :) Taky bych si jej možná kupovala, kdyby dítko nebylo dcerkou, ale synem. :) Jen doufám, že se holčičce budou 'Mailegáčci' líbit alespoň tak jako mamince. Pa, Veronika. :)

      Vymazat
  2. Jé, to je krásný dárek, Veru!!! Já začínám přemýšlet o dárečku ke dni dětí, ač z něj Juli asi bude mít pramálo rozumu. Ale i tak - to jsou ty krásné starosti. A Tvé promyšlené dárečky se mi moooc líbí! Držím palce, ať je stejně nadšená i Ami!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, díky moc za komentář! Úplně Ti rozumím, že už přemýšlíš o dárečku pro Juli, já jsem byla a stále jsem přesně taková. Je to krása s prvním miminkem...:)) Luci, až budeš mít chvilku, mrkni na mou giveaway o bloček od Design Letters...;) Přeji Vám s Juli krásné šestinedělí, Veronika. :)

      Vymazat
  3. To je nádhera, ty peřinky jsou úžasné a panenka dokonalá! Asi se kouknu, kde se dá sehnat :)!
    Lenka

    OdpovědětVymazat