středa 30. října 2019

Zeleninová

Krásný večer přeji.
:)

Že jsem srdcem zahradnicí, to se ví... že miluju zeleninu a těší mě ji pěstovat, je věc známá. Jsou druhy, které nemohou na záhonech chybět, postrádali bychom je na zahradě i na stole, a tak je vysazujeme či sejeme znovu a znovu, rok za rokem. Na jaře ředkvičky, saláty, špenát a hrášek. V létě rajčata a cukety a na podzim mrkve, řepy a dýně. A co teprve česnek a cibule! Stále stejné a přece jiné. Tolik odrůd k vyzkoušení. Jak já mám tu svou zeleninu z ekozahrádky ráda. Jak už jsem někde psala... každý den, každý okamžik, s každičkým deštěm se dějí zázraky...stačí jen bedlivě pozorovat...zahradu. 

A že letos bylo co pozorovat. To jsme se měli!
:)



























































Příště vám ukážu, jak vážně jsem to svoje zahradničení začala brát. Bude to o nových záhonech, bagru a tunách hnoje.
:D


Krásné ač sychravé dny vám přeji.



Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat