středa 8. října 2014

Podzimní GIVEAWAY u Veroniky se značkou NILA o nákupní koš z Maroka

Krásnou středu přeji všem svým milým čtenářkám a čtenářům!

Dnes k vám přicházím se speciálním příspěvkem, ze kterého mám velkou radost a doufám, že stejně tak potěším i vás. 

Nedávno mě oslovila mladá lifestylová značka NILA (www.nila.cz a www.nila-shop.sk) s jejich novou podzimní kolekcí a nabídkou spolupráce s mým blogem. Nemusím říkat, že mi netrvalo ani chvilku jejich nabídku s nadšením přijmout.

Pokud jste ještě o této značce neslyšeli, ráda vám ji v krátkosti představím. Značka NILA se zaměřuje na originální bydlení a etickou módu. V nové podzimní kolekci najdete ručně vyráběné barevné taburety z Maroka, přehozy z merino vlny, keramiku a mnohé další výrobky, při jejichž produkci je pro značku NILA důležitý kromě krásy také etický původ a ekologické zpracování. 
Pro mě je důležité i to, že NILA podporuje konkrétní řemeslníky v rozvojových zemích, pracuje s nimi na vývoji jejich produktů a ty pak propaguje a prodává v Čechách i v zahraničí.

Letošním objevem jsou ručně vyráběné kozačky Kilim šité z jemné telecí kůže, při jejichž výrobě se recyklují ručně tkané vintage koberce. Každý pár je výsledkem aktuální inspirace tvůrců a je tedy naprostým originálem. Boty jsou vyrobeny pouze z přírodních materiálů, díky kterým postupem času měknou a krásní. Na jejich výrobě NILA spolupracuje s rodinnou manufakturou v Maroku. 
NILA dále nabízí velký výběr etické a ekologické módy a originálních šperků.

Na závěr si dovolím citovat slova samotné zakladatelky značky NILA, paní Evy Urbanové, protože ta zkrátka skvěle vystihují mé vlastní pocity a vnímání... 

NILA je a bude mimo proud. Jsme zde pro zákazníky, kteří ocení nejen krásu, ale i konkrétní ruce, které ji tvoří. Každá věc a každý kus oblečení má svůj příběh. Ten může být krásný či ošklivý a je důležité se o něj zajímat pro dobro naše, i celé planety. Myslím si, že lidé nakupují příliš. Nepotřebujeme toho mnoho. Začneme-li se více zajímat o nadčasovost, kvalitu provedení a trvanlivost, ulehčíme i své peněžence.

Pokud jste se do značky NILA zamilovali stejně rychle jako já, zvu vás společně s NILOU k účasti v podzimní giveaway o jeden z krásných nákupních košů, jak jinak než ručně pletených šikovnýma marockýma rukama z vláken palmy anebo ve fairtrade manufaktuře v Ghaně ze sloní trávy. Koše jsou ekologické a etické produkty s garancí původu.

Než si povíme o podmínkách soutěže, můžete se se mnou podívat na co budu svůj krásný nákupní koš Rosemary z palmových listů a pravé kůže používat já...
;)


K vodě... :)














Na nákupy a ukládání zdravých dobrot... ;) 














K uložení polštářků, dek a Amálčiných hraček nebo jako interiérový doplněk... 




Na pikniky. :))


A co je třeba k tomu, abyste takový krásný nákupní koš mohli vyhrát vy?

1. Zanechte komentář pod tímto příspěvkem, kde mi napište, jaký výrobek z kompletní NILA nabídky byste si nejraději vybrali vy a proč.

2. Připojte svoji emailovou adresu, kde vás mohu v případě výhry kontaktovat. (Poskytnutím své email. adresy dáváte zároveň svůj souhlas se zasíláním čtrnáctidenního newsletteru značky NILA.)

3. Staňte se pravidelným čtenářem/členem tohoto blogu (Síť přátel Google ve spodní části stránky).

(Pokud navíc budete sdílet odkaz na tuto giveaway s mou první fotografií na vašem blogu nebo FB profilu, zařadím vás do slosování dvakrát.;))

Soutěžní komentáře můžete psát celý tento měsíc až do 31.10.
!!

Výherce oznámím v následujících dnech tady na blogu.



Děkuji značce NILA za cenu to soutěže!


A vám přeji hodně štěstí a krásný podvečer...



Veronika

44 komentářů:

  1. Ahoj, tak mě zaujaly zrovna ty taburety z jejich nové kolekce jsou nádherné a taky ty Hamsa střapce <3 :) Hezky by se mi hodil jeden do pokoje :D
    Sleduji jako Kleer B
    Kler.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kláro, i já obdivuji úžasné marocké taburety, ale v našem bytečku není dost místa, tak nejspíš až do nového...;) Hamsa střapce by se moc hodily jako milá drobnost přidaná třeba k váňočnímu dárku... Měj se krásně a děkuji za účast v GA, Veronika. :)

      Vymazat
  2. Milá Veronika, ich ponuka je úžasná...od všestranne použiteľného koša, cez krásne hebučké prehozy s bambulkami, nežné romantické šaty ...misky so striebornými lemami . Tie by sa mi hodili do kuchynky:D Okrem iného samozrejme .
    kavickamarcela@gmail.com
    http://macahome5.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelka, předně děkuji za Tvou účast a sdílení na Tvém blogu.:) Přehozy s bambulkami mě taky hned nadchly, hlavně ty v neutrálních barvách - s šedými a černými proužky. To mi připomíná, že u nás vlastně přehoz na postel úplně chybí.;) O bavlněných šatech a bílém nádobí stříbrně lemovaném ani nemluvím...:)) Marcelka, máš zkrátka skvělý vkus!;) Krásné dny, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Veronika o tejto značke som počula prvýkrát, takže som si ich dôkladne pozrela. Je tam množstvo krásnych vecí. Koše a tašky z prírodného materiálu milujem, čiže pre mňa jednoznačne tašky a uchvátili ma aj nádherné marocké taburety a strapce. Takže skúsim šťastie. Upozornenie na Giveaway nájdeš v pravom panely u mňa na blogu.Andrea
    revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andreo, NILA jistě stojí za povšimnutí a já jsem velmi ráda, že jsem jimi byla oslovena. Díky za sdílení a přeji krásný podzim, Veronika. :)

      Vymazat
  4. Milá Verunko,
    děkuji za krásný příspěvek na můj oblíbený blog a za soutěž o super koš :-)
    V obchůdku mě zaujala černá kožená taška a nádobí s proužky..hodily by se černé hrníčky, které asi zrovna nejsou..
    Přeji pěkné podzimní dny Bára
    Pinosova.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Báro, je to možné, že mí černá kožená taška v NIlA nabídce úplně unikla? Nádobí s proužky je krásné a stylových hrníčků není nikdy moc...;) Děkuji Ti za účast a i Tobě snový podzim, Veronika. :)

      Vymazat
  5. Koš je krásný a NILA má nádherné věci! Nejvíce mě zaujaly zrovna jejich boty :-) crazygingersdiary (at)gmail.com :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Claire, kozačky Kilim bych si taky moc přála... ;) Děkuji za komentář a účast v GA, Veronika. :)

      Vymazat
  6. Krásná soutěž na ještě hezčím blogu! Značku NILA znám a výrobky se mi moc líbí. Hrozně, ale hrozně moc toužím po jejich hrníčcích, zmíním je asi v dopise pro Ježíška ;) A možná připíšu i nějaký ten taburet :)
    Sleduji už dlouho jako lenushenka a email je lenka_jas@centrum.cz
    Pěkný týden, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, děkuji za milá slova.:) Souhlasím, že je akorát tak čas na pěkný, promyšlený dopis Jeźíškovi, hezky s předstihem, aby ten náš list v tom prosincovém shonu někde nezapomněl, že?;) Já budu psát Ježíškovi asi o botky Kilim.;)
      Děkuji za účast v GA a pokud chceš, můžeš i sdílet u sebe na blogu (v tom případě mi tu prosím připiš zprávu).
      Krásný podzim, Veronika. :)

      Vymazat
  7. Milá Veru, líbí se mi u nich samozřejmě hodně věcí, ale nejvíc ty taburety. A potom ty boty :-) Tvým pravidelným čtenářem jsem již delší dobu, odkaz jsem sdílela na blogu... :-) Krásný podzim... Veronika, verdah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko, děkuji za účast a sdílení na Tvém blogu.;) Ach ty taburety a boty Kilim! Je to prostě nádhera...:)) Krásné podzimní odpoledne přeji, Veronika. :)

      Vymazat
  8. Ahoj,

    přesně o takovém koši jsme se s kamarádkou bavily minulý týden na trzích na náplavce - bylo by bezva si nakupovat všechny ty super lahůdky do takového koše a doma si to připravit do krásného proužkovaného nádobí od Nily...to by byl pohádkový víkend ;).

    Peťa.... pitisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Veroniko, moc fajn soutěž a opět nádherné fotky:)
    eshop Nila už okukuji nějaký ten pátek a nejraději bych chtěla úplně všecko:D, ale jelikož se blíží zima, tak nejvíc by se mi hodily botky, zaujmou na první pohled, ach:)
    sleduji jako Lenka Fořtová (cichulak)
    mail: lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Veru,
    to je prostě nádhera! Koš je překrásný, má skvělé všemožné využití. Okamžitě jsem se také zamilovala do úžasných nižších botiček Kilim 38Q. Nikde jinde jsem žádné podobné ještě neviděla. Nejsou jen módní kousek, ale pořádný mega kusanec! :) Moc se mi líbí myšlenka a původ věciček. Myslím, že v dnešní době je hodně důležité sledovat tyto aspekty obecně u všech produktů.
    Přeji krásné babí léto! :)
    Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz
    Sdílím zde na FB - https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    košík je krásný. Na eshopu se mi libi skoro vsechno. Nejvic, ale asi nadherne šperky od Joanna Cave. Ty jsou krasne a zajimave. Nejvíc mě zaujal dlouhý náhrdelník Suri. Skvele je i obleceni, ktere nabizi.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Veroniko,
    předně moc gratuluji k navázání úžasné spolupráce se značkou NILA! Neznala jsem ji, ale moc se mi líbí, stejně jako jejich (i Tvá) filozofie. Myslím, že si od této značky časem vyberu nějaké nádobí - s proužky nebo stříbrným lemem. Velmi mě zaujaly i černobílé polštářky Sissimorocco a ani případná výhra nevypadá vůbec špatně ;-). Můj e-mail je: V.Palusova@seznam.cz, čtenářem Tvého blogu už nějakou dobu jsem a fotografii sdílím u mě ;-). Měj se krásně!
    V.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Veroniko, ten košík je nádherný na naaranžování věcí bytě:) Nejvíce se mi na jejich stránách líbí tento polštář http://www.nila.cz/bydleni/polstare-sissimorocco/prehozy-a-dekorativni-polstare/polstar-sissi-berberske-zeny-2/, ta paní na něm je totiž nádherná a barevně by se mi krásně hodil domů:))
    GFC: Anežka V.
    Sdílím na svém FB: https://www.facebook.com/anezka.polakova.18

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Verunko,
    tomu nejde odolat ..... nádherná GA ..... mým favoritem jsou tyhle nákupní koše a pak jejich marocké taburety .... pár kousků jsem si vyhlídla i mezi šaty .....pa, pa Marki

    PS. email hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Veroniko, těžko vybrat jen jeden nej kousek z celé Nila nabídky. Minulý týden mi dorazil úžasný marocký taburet, doufám, že brzy dokoupím ještě kobereček/přehoz s pom pom bambulkami a Ježíškovi asi napíši o bílé misky se stříbrným lemem. A tak bych mohla pokračovat do nekonečna:-). Eva
    evaeiseltova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Veroniko, mým favoritem jsou rozhodně koše pro jejich rozmanité využití. U mne patří rozhodně do kategorie MH (must have). Děkuji a těším se, Šárka.
    email: sarka.chlubnova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mně se teda nejvíc líbí kilim boty a koše! To jsou dvě věci, na které se těším, až si je pořídím. ;-) Boty se určitě budou hodit na podzim a zimu., koš asi na nákupy (mnohem stylovější a praktičtější než igelitka, že ;-)) nebo na běžné nošení. Andrea

    Lucien94@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Boty Kilim, kose a fair trade oblecky...bylo by spis jednodussi napsat, co se mi na Nila webu nelibi...nic:-) a libi se mi vsechno...
    tereza119@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Veroniko,
    mě by se moc líbil a hodil koš, je parádní !
    Děkuji za soutěž, třeba se na mě usměje štěstí:)
    Hezký večer,
    Petra

    petra.kodlova@seznam.cz

    na Fb sdílím jako Petra Kodlová

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrej Veru,košík je nádhernej....stejně tak i jiné kousky,je toho víc.Sem ráda,že se mohu zůčastnit.Určitě budu chodit nakukovat.Mějte se Radka
    akina7@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Veroniko, u Olí mi to nevyšlo, ale má touha po košíku je nezvladatelná, tak jsem tu :o). Mimo košíku s dlouhýma ušima se mi ještě moc líbí tuniky a keramika. Díky za Giveaway. Šárka- bredlerovi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, košík je krásny a určite by sa mi hodil :) Na stránke NILA sa mi najviac páčil denimový šál, šály zbožňujem. Okrem toho majú krásne tuniky, šaty, topánky, keramiku, taburetky... Vykúpila by som celý obchod :D

    mail je livslavkovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, nákupní košík je kouzelný! Na stránkách nila.cz mě určitě nejvíc zaujaly právě nákupní košíky a pak také nádobí, moc se mi líbí nádobí s proužky a pak řada Pols Potten. Krásný jednoduchý design!
    Přes GFC sleduji jako Hana Svobodová, e-mail: hanka.nesty@seznam.cz

    Sdílím taktéž na FB: https://www.facebook.com/tereza.binkova.7

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, Verčo! Konečně byla chvíle času pročíst si novinky u Tebe, ale i mrknout na obchůdek Nila. Mi se nejvíc líbí ty koše, o který u Tebe soutěžíme, nebo ty přehozy, nebo polštáře, nebo ty tuniky...!!! Nádhera! Takže díky za prima soutěž, a tímto bych se tedy také ráda zúčastnila. Pěkný večer! L.

    OdpovědětVymazat
  25. Nádobí s proužky mě naprosto uchvátilo, jsem na takových kravinečkách závislá :-)
    e-mail: kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Veroniko,
    je to neuvěřitelné, ale zrovna nedávno jsem držela v obchodě nákupní koš Rosemary a snila o něm :-) Takže, to je moje jasná odpověď na otázku - rozhodně se mi od nich nejvíce líbí nákupní koše. Odkaz na tvoji giveaway najdeš na mém blogu (www.nevsednidny.blogspot.com) hned pod nejoblíbenějšími příspěvky.

    Zdravím, Petra (petra.jezecek@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahojky, jsem nadšená z nákupních košíků. Už dlouho po nich pokukuju, ale ještě jsem se neodhodlala si nějaký pořídit. Líbí se mi oblečení, které NILA nabízí. Můj email: sitijeposedlost@gmail.com, Sdílím i na svém blogu www.siti-je-posedlost.blogspot.com a na facebooku. Díky Renata

    OdpovědětVymazat
  28. Milá Veronika,
    v obchodíku majú veľa krásnych vecí, kôš je nádherný, no veľmi sa mi páčia šále a šatky.
    Prajem všetko dobré
    Tiež Veronika :-)
    vcamborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Verunko, ráda se připojuji, nasdílela jsem na svém blogu www.inkafej.blogspot.cz. Jinak artikl značky NILA je úžasný..po košílu pokukuji už dlouho, nádherné jsou taburety, šátky, ale i nádobí..prostě nejsem troškař:o))...jinak značku NILA sdílím na Facebooku už delší dobu....přeji krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Veroniko,
    krásná soutěž o krásný dárek...a tak i já polechtám štěstěnu...co kdyby náhodou ☺
    Mně se moc líbí bambulkové plédy, ale i tento košík je super.
    Martina z blogu Moji šťastní andělé - http://myhappyangels.blogspot.cz/ - odkaz na soutěž dávám i na svůj blog.
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. ach ty šátky =)
    sleduji přes goodle, mail krybea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Veroniko, náhodně jsem narazila na jiném blogu na ten váš, hned jsem se přihlásila do členské řady a jsem nadšená, tak mi nedá také nepokusit štěstěnu. Obchod Nila už jsem si uložila do oblíbených a moc se mi u nich líbí samozřejmě použití přírodních materilálů. Nádherné jsou koše - mne zaujal "BOLGA" svým zajímavým tvarem a pak jsou moc hezké tuniky a úžasné boty, ach ach ty bych si chtěla alespoň vyzkoušet :-)). Budu sdílet na FB a mail - HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Milé čtenářky, moc vám děkuji za účast v mé 'NILA giveaway' a nové členky blogu tu srdečně vítám!:) Snad vás já a můj blog nezklameme a budete se k nám rády vracet. Krásné podzimní dny a hodně štěstí! Veronika :)

    OdpovědětVymazat
  34. Přeji hezký den a jsem ráda, že se můžu zúčastnit soutěže.
    Mně se nejvíce líbí misky se stříbrným lemem.
    Veronika, voltnerova.v@seznam.cz, sdílím na FB - Veronika Voltnerová

    OdpovědětVymazat
  35. Nila obchod už nějakou tu dobu znám, že jsem si jich všimla asi v časopise. A kdybych si měla vybrat jednu věc, tak asi ten taburet. :-) Vím, že toto giveaway už bylo u několika blogerek, ale nějak nebyl čas a snad ani nálada vůbec napsat komentář, tak jsem ráda, že ještě se tato příležitost naskytla. :-)
    2olivesblog@gmail.com a hned se připojuji k čtenářům, přestože jsem sem chodila i tak. :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Zatim se mi nikdy nechtelo soutezit, i kdyz sleduju celkem dost blogu. Asi je na case to zmenit! :-) od Nily se mi asi nejvice libi taburety! To je parada
    viola.sekaninova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Mila Veroniko, Nilu znam a mám již dva roky šaty. Jsem maximálně spokojená. Moc se mi líbí boty. Hezký zbytek dne. Pavlína cachovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat