pátek 6. června 2014

Venkov & styl

Časopis Venkov & styl jsem si zamilovala. Podle mě je to jeden z mála českých časopisů, které stojí za to číst, potažmo kupovat. Fotografie jsou překrásné, čisté a spolu s články tvoří harmonii, jež úplně hladí po duši... 
Vám, mým čtenářkám, jistě nemusím Venkov & styl dlouze představovat, můj soukromý tip je, že jej většina blogerek  
 dobře zná a ne jednou v životě ho držely v ruce.
 
Venkov & styl vychází každé dva měsíce a minulý týden vyšlo letní číslo, které se opravdu povedlo!
 
Už obálka je nádherná...
 


Jako vždy tu najdete spoustu inspirace, tentokrát mě zaujal návod a tipy, jak vázat luční kvítí a co všechno nám může dělat ve váze radost.
Přiznám se, že jetel jsem si do vázičky ještě nikdy nenatrhala a tak jsem to hned napravila...
 


Jetelová kytička mě mile překvapila a navíc to u nás na chvíli vonělo, jak na čerstvě posekané louce. Pomatujete na tu vůni jetele? Já jsem si na ni vzpomněla, připomnělo mi to dětská léta...




Díky letnímu číslu už teď snad:) rozeznám rmen od heřmánku...



Můj muž časopisy téměř nikdy nečte ani neprohlíží (má mnohem raději knihy), ale jakmile je v mé blízkosti, když mám otevřený Venkov & styl, na chvilku se kochá se mnou. :) 




Ono skutečně je čím se kochat...




...v každém čísle bez vyjímky.









A nejen já a můj muž máme Venkov & styl rádi...





Amálka kvalitu pozná a jak se zdá, časopis si velmi oblíbila! :))

 
 
 
 
 
 
 
 
Nejvíc se jí líbí děti,... 
 



...ptáčci...

 
 
 
 
 









...a prasátka. :)

Málinka se nejprve ráda poučí...
 
 
 
 
...a pak si teprve prohlíží obrázky.
:)
 
 
 
Kvalita papíru, stejně tak jako celého časopisu, je podle Amálky více než dobrá!






 
 


Prasátka by už mohla stačit...
 
...co je tu dál?



 
 Zdá se, že neméně zajímavé je i vaření...:)


:)))) 
 
 
A co vy, máte také rády Venkov & styl a dělíte se o něj s někým podobně jako já? :)
 
 
 
Děkuji za všechny vaše milé komentáře a přeji nádherný víkend, který má přinést příslib léta...
 
 
V pondělí jsem zase zpět...
:)
 
 
Veronika


2 komentáře:

  1. Poznám som zo Slovenska, blízko hraníc Moravy...môj priateľ ide v utorok na Moravu, takže mi ho donesie...mám rada tento časopis...poznám už i jetelovou kytičku:)))vlastne som závislá n pár českých časopisoch...mám predplatené...Marianne Bydlení i Apetit...premýšľam aj o tomto..želám príjemné počítaníčko...a krásny víkend....Maca

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, taky ho mám ráda ..... Marki

    OdpovědětVymazat