neděle 4. listopadu 2018

JĀSÖN Zubní pasta Nutrismile

Krásný nedělní večer, milé čtenářky (a čtenáři)!
:)

Naše maličká marodí, dostala nejspíš nějakou virózku, nastoupily horečky, statečně se s nemocí potýká spinkajíc buď u mě v náruči anebo přitulená v naší posteli. Co se vysoké horečky týká, opět se mi osvědčily obkládky namočené ve studené vodě s jablečným octem, kterými dětem obvazuji zápěstí (popř. i nárty) a pak zabalím ještě suchou bavlnou. Nedávno jsem takhle uprostřed noci dokázala udržet horečku na uzdě u pětileté Amálky a včera prvně vyzkoušela u Malvíny, které není ještě ani rok, a též si nechala obklady dát. Moc vám všem rodičům, opatrujícím maličké nemocné v horečkách, doporučuji tento jednoduchý a přitom účinný způsob regulování vysoké horečky. Já nikdy horečku nesrážím, nepoužívám léky na její snížení a naopak nechávám tělo, aby si její pomocí poradilo samo. Jen pokud je horečka opravdu vysoká, trvá dlouho a dítě je vyčerpané, reguluji ji pak právě pomocí různých přirozených postupů. K tomuto tématu už poněkolikáté zmiňuji knihu Radost ze zdravých dětí, kde najdete spoustu vhodných přirozených návodů pro léčbu běžných dětských onemocnění.  

Poslední dny jsem ráda, že si od našeho malého marůdka odskočím do sprchy, když ji zrovna chová tatínek, rychle se opláchnu a vyčistím zuby a honem zpátky k miminku. A právě o zubech, potažmo jedné výborné zubní pastě má být dnešní článek.
Jak jistě víte, pokud mě sledujete už nějakou tu dobu, klasické chemické zubní pasty nepoužívám několik let a hrozně ráda zkouším v přírodních vodách nové značky a nové příchutě zubních past. Za těch několik desítek měsíců jsem už vyzkoušela mnohé. Můžu říct, že s naprostou většinou z nich jsem byla spokojená, účinky se nijak významně nelišily, rozdíl bývá především v jejich chutích a pěnivosti a přirozeně také ve složení různých výrobků.  

Tentokrát jsem vyzkoušela Zubní pastu Nutrismile od americké značky JĀSÖNPojďme se jí tedy podívat na zoubek, co říkáte?
:)





Tato značka, jejíž jméno málokdo umí správně vyslovit (včetně mě) má dlouholetou tradici, její vznik sahá do roku 1959 a název "JĀSÖN" prý pochází z řečtiny a znamená léčitel. Ačkoliv je značka u nás známa hlavně pro své zubní pasty a další přípravky ústní hygieny, (nejen) v USA výrobce nabízí širokou škálu produktů od pleťové a tělové péče, přes vlasové produkty až po dětskou kosmetiku. 

My už jsme zkoušeli červenou Powersmile a modrou Sea Fresh, vzpomínám si, že obě byly výborné, a tak jsem se těšila i na testování další, kterou ještě neznáme. 
Začněme příchutí, tato oranžová přináší hodně zajímavou a příjemnou kombinaci pomeranče, skořice a máty. Chuť pasty je nasládlá, výborná, řadím ji mezi jednu z nejlepších, kterou jsem vyzkoušela! Je v ní cítit pomeranč i skořice a dostatečně osvěžuje ústa, aniž by pálila. Pozor ale na skořici, pokud se pěna dostane na pokožku kolem úst, může ji trochu podráždit, pleť reaguje začervenáním, které ale brzy zmizí. Na výrobku je psáno, že jej můžou používat i děti a našim dcerkám taky tato pasta moc chutná a čistí si jí, pokud včas nezasáhnu, ale jejich pusinky na obsaženou skořici (éterický olej z ní) hned reagují a děti mají pak zarudlou bradu atd., jak jim pěna při urputném čištění teče všude. 
Zajímalo by mě, zda na skořicové produkty reagujete podobně, mně se totiž něco podobného stalo třeba i u Navia skořicových pralinek do koupele.  




Kromě výborné příchuti má pro mě tato pasta další pozitivní vlastnost, a to, že hodně pění. Ne, že by mi vadily nepěnivé zubní pasty, to vůbec ne, spíš mám u těch přírodních pěnivějších pocit lepšího vyčištění zubů, i když je to zřejmě opravdu jen o zvyku. Jak už jsem zmínila, ráda pasty neustále střídám, jednou čistím pěnivými, pak dlouho nepěnivými a tentokrát mě tahle hustá, na chuť příjemná pěna prostě hodně bavila. Čištění mi nezřídka trvalo třeba 10 minut (s knížkou v ruce).




Oranžová Nutrismile neobsahuje fluor a řadí se k přirozeně bělicím zubním pastám. Pasta nepoškozuje zubní sklovinu, neobsahuje sladidla ani ochucovadla. Díky speciální směsi vitamínu C a dalších látek posiluje zubní sklovinu a zuby chrání před zubním kazem.
Pasta dále obsahuje výtažky ze zrnek grepu, jež působí antibakteriálně, dále hojivou aloe vera a extrakt ze semínek perily křovité, kterýžto zabraňuje právě vzniku kyselin narušujících neblaze už výše zmíněnou zubní sklovinu.
Výrazné bělící účinky po měsíčním používání jsem zatím nezaznamenala, ale zklamaná rozhodně nejsem, naopak bych ráda vyzkoušela tuto pastu ještě důkladněji a pokračovala v jejím užívání ještě pár dalších měsíců a uvidíme, zda zuby trochu vybělí nebo ne.




Oranžovou seženete v mnohých e-shopech přírodní kosmetiky, já ji mám opět z Borůvkového kopečku, kde mají i tři další varianty plus jahůdkovou dětskou, kterou doufám též brzy vyzkoušíme. Cena pasty se pohybuje kolem 150 až 170 Kč, což není zrovna málo, na druhou stranu k čištění stačí malý hrášek pasty, takže tuba o 119 g vydrží jednomu  při používání dvakrát denně zhruba měsíc.




Pro mě je Oranžová Nutrismile rozhodně jedna z nejoblíbenějších přírodních past za poslední léta a nebojím se ji doporučit i vám.
Máte u značky JĀSÖN svého oblíbence?


Přeji všem naplněné dny...
:)


Veronika


***

Za poskytnutí tohoto produktu děkuji Kristince z Blueberryhill.cz.


Žádné komentáře:

Okomentovat