pátek 11. srpna 2017

Spotřebováno Červen & Červenec 2017

Hezký páteční večer.
:)

Dnes se podíváme po delším čase na zoubek přírodní kosmetice. Poslední dobou žádnou kosmetickou bilanci nevedu, spotřebovávám málo a nenakupuji vůbec. Tak to momentálně vyhovuje mé peněžence i mé pleti a nebylo by vlastně špatné, kdyby tenhle stav chtěl ještě nějakou dobu vytrvat. ;)

Moc novinek nás tentokrát nečeká a souhrn, jak je patrné už z nadpisu, bude opět za uplynulé dva měsíce.











Tradičně začneme obličejem...




Dulcia Natural Hydratační pleťové sérum - Kolagen (15 ml). Měla jsem od něj vysoká očekávání, ale bohužel mé pleti dvakrát nevyhovovalo. Sérum má spíš krémovitou konzistenci a na mě bylo až příliš výživné, obtížně se do pleti vsakovalo a nepozorovala jsem ani žádné výraznější zjemnění pleti. Používala jsem jej po chvíli pouze jako noční péči, na den nebylo vhodné vůbec.
Možná bych doporučila spíš pro normální či sušší typ pleti. Já už opakovaně pořizovat nebudu.

Dulcia Natural Pleťový krém s ovocem a Q10 (50 ml). Můj oblíbený pleťový krém v novém praktickém a elegantním balení. Jsem s ním stále spokojená a recenzi na předchůdce v plechové pixle, který se však obsahem nelišil, si můžete připomenout tady. ;)
Ráda se k němu znovu vrátím, tentokrát bych moc ráda vyzkoušela inovovanou verzi obohacenou o čistící komplex.

Kivvi Čisticí pleťová emulze s lopuchem a mátou (150 ml). Měla jsem už několikátou lahvičku, mám ráda její vůni, konzistenci, jemnost. Na pleti je šetrná a nedráždivá, skvělá hlavně pro ranní čištění.
Nejraději bych ji měla doma stále, ale kdy pak zkoušet něco nového...?


Jeden spotřebovaný deodorant ve zvlášť ekologickém balení...



Ponio Přírodní deodorant Pomeranč & eukalyptus (44 ml). Perfektní deodorant, skvělá vůně, stejně jako zelený a fialováý, které mám vyzkoušené. Pot není cítit a líbí se mi, že po vypotřebování zbývá jen kus papíru. Důkladnější pomerančový článek najdete tu. :)
Z momentální nabídky mi zbývá vyzkoušet varianta Cukrová pivoňka. Těším se na ni... :)


Jeden zajímavý produkt z péče o tělo...



BioAroma Karobový olej pro péči o poprsí (100 ml). Obsahuje olej z krétského karobu a pokud doma v kuchyni karob místo kakaa používáte, pak víte, jak voní tento olej. Je to poněkud zvláštní vůně, opravdu se spíš hodí někam do kuchyně k pečení než do koupelny, ale mně nevadí a teď v těhotenství mi byla ve srovnání s jinými vůněmi (jindy daleko oblíbenějšími) docela příjemná. Olej má zlepšovat elasticitu kůže, s čímž můžu souhlasit a předcházet tvorbě strií a to potvrzuji též. Nezajistí sice mladistvý vzhled a super pevnost vašich ňader (pokud vám tyto nejsou dané do vínku), ale přinejmenším jde o nevšední olej, jež má jistě na kůži prospěšné účinky a pokožku krásně vyživuje a zjemňuje. 
Ráda doporučím a klidně bych si další lahvičku sama znovu pořídila.


Letem světem ze sprchy...



Les Fleurs de Bach Sprchový gel Soulad & harmonie (150 ml). Moc, opravdu moc jsem se na něj těšila. Trochu mě ale zklamala vůně, necítila jsem slíbené fíky, zelenou trávu ani karamel. Taková podivná vůně... Díky unikátní kombinaci Bachových květů má navozovat psychickou i fyzickou rovnováhu, zklidnit veškeré podráždění a přenést vás do stavu naprostého uvolnění. Krásná slova, kéž by to bylo tak jednoduché... stejně mi to ale nedá a vyzkouším ještě růžovou variantu Odvaha a žlutou Radost. Co kdyby náhodou... :))

Kivvi Mycí emulze pro intimní hygienu s výtažky z řebříčku a měsíčku (150 ml). Možná už čtvrtá lahvička. Mám ji prostě nejraději. Někdy v mezičase vyzkouším nějakou od jiné přírodní značky, ale pokaždé se zase vracím k této. Používám ji přes dva roky bez jediného neduhu a zřejmě budu, dokud ji bude možné koupit. Recenze z roku 2015 stále platí!! :)
Nezkoušely jste? Tak zkuste... ;)


A vzorečky pro dnešek vynecháme, však je znáte... bezvadná Weleda. Snad jen ještě...



Mádara Tónovací fluid Sun Flower Golden Beige. Mě dost nadchnul! Lehký, příjemný na pleti a pleť vypadala mnohem lépe. Ještě se po něm podívám...


Máte zkušenosti s některým z dnešních produktů?


Dobrou noc a krásný víkend.
:)


Veronika

4 komentáře:

  1. Mam zkusenost s Poniem - tuhym deodorantem, kupuji stale a stale dokola, jiny uz nechci, a to jsem silne potiva:-). Kivvi bych rada vyzkousela, ta znacka me laka:-). M

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som s kolagenovym serom spokojna bola. Kremova konzistencia mi vyhovala na pouzitie rano i vecer. Plet mam zmiesanu. Deodoranty ponio su aj podla mna fajn a na cukrovu pivonku sa tiez chystam.

    OdpovědětVymazat
  3. Já souhlasím s Marci - nedám dopustit na deodorant od Ponia, který jsem díky Tobě objevila, a taky už nechci nic jiného. Navíc ten obal je bezkonkurenční!
    V.

    OdpovědětVymazat
  4. Taková vlna nadšení deodorantem od Ponia, to ho budu muset taky zkusit! :)) Já jsem moc spokojená s jejich šampukem, tak příště přihodím ještě deodorant :)) Díky!

    OdpovědětVymazat