pátek 18. srpna 2017

Když miluješ papír - Sešity, pohlednice a pexesa By Myyna

Hezké odpoledne, mí milí!
:)

Poslední dobou na blog tolik nepřispívám, přitom na něm ale pracuji pravidelně, ač v zákulisí. Fotím, připravuji články, rozepisuji kosmetické recenze, sepisuji několik receptů...
Přece jen je léto, snažíme se dosyta si užít teplých dnů, přestavujeme bydlení na venkově, já těžknu a starám se o dcerky.

Před nějakým časem jsem se na blogu vyznala ke své lásce k papírnictví, ke všem těm krásným, voňavým věcem, které sice nepotřebujete, ale které vám dokážou udělat velikou radost. Těšíte se z krásného bloku, vymazleného diáře, veselé washi pásky či jednoduchých, přitom originálních tužek. O  téhle mé zálibě si můžete přečíst tadytady. :) 

Dnes mám chuť pokochat se prostřednictvím blogu dalšími krásnými papírenskými radostmi, které tu mám a třeba i někoho z vás inspirovat k nákupu nevšední drobnosti pro sebe nebo pro někoho milého, komu byste rádi udělali radost. 
Je tomu už nějaký ten měsíc, co jsem na Fleru objevila úžasně talentovanou ilustrátorku a tvůrkyni nádherných papírnických kousků Markétu Jinochovou alias Myynu. Hned se mi zalíbila její práce a brzy jsme se už doma radovali z našich prvních kousků z dílny By Myyna. V Markétině internetovém obchůdku dnes kromě papírnictví můžete koupit i překrásné originální akvarely, hry, dětská trička a polštářky. Mně se kromě všeho papírenského moc líbí třeba polštářek se šipkami nebo srnkou. 

Zůstaňme ale pro tuhle chvíli u voňavého papírnictví a mých malých papírových radostí. V nabídce By Myyna jsem si nemohla nevšimnout a posléze i zamilovat originální sešity v červené, modré a zelenkavé barvě. Na obalech mají Markétinu stylizovanou perokresbu typického středoamerického ovoce, která prý vznikla na dvorečku hostelu v jižní Nicaragui. Markéta totiž moc ráda cestuje a na svých cestách sbírá i inspiraci pro svou práci.





Sešity mají 80 stránek, velikost A5 a co je praktické - i různé vnitřky - červený je linkovaný, zelený čtverečkovaný a modrý čistý.










Ještě než jsem stačila ovocné sešity popsat (nebo darovat:)), už tu byly snad ještě krásnější, s něžnými motivy a čtyřmi různými obálkami...





Ve skutečnosti jsou sešity ještě mnohem krásnější než na mých (tentokrát trochu mdlých) fotkách. Je těžké se rozhodnout, která obálka se Markétě povedla ze všech nejvíc...

... zda ta podzimní s liškou,




 nebo ta s kaktusy v osvěžujících zelených tónech,




či snad ta s nejrůznějšími lučními kytičkami od soumraku do úsvitu,




anebo modrofialové rozkvetlé kvítky?

Líbí se mi i zadní strana sešitů, kde Markéta nezapomněla na místečko na podepsání. Jak sama dodává, bude to potřeba, tyhle sešity se totiž budou potají krást! 
:)))
A já bych tomu i věřila...
;)




Sešity jsou nelinkované a mají navíc podložky na psaní, které jsme používali ve školních lavicích my a Markéta jim říká 'lenoši'. Nejsou to ale jen tak obyčejné podložky, jako ostatně nic z nabídky By Myyna, jsou docela jiné, z jedné strany mají linky a z druhé čtverečky, po stranách černobílé kytičky a dole malý nenápadný vzkaz od autorky pro nás...
:) 



















Krom krásných sešitů, které hned tak někde neuvidíte, najdete u Markéty spoustu originálních pohlednic...




Já jsem si zamilovala sadu akvarelových pohlednic, opět s motivy středoamerického ovoce a španělskými názvy jednotlivých druhů.









Neméně zajímavá je i sada s akvarely ptáků ze stejných končin. Všechny Markétiny pohlednice mají velikost A6 a jsou tištěné na pevném pohlednicovém kartonu.





Nově v nabídce najdete sadu deseti kusů pohlednic, kde najdete všechny nové motivy - květinové, ptačí, liščí, hory i baobab.




Mě nejvíc dostaly Ptáčci a Lištička a nejen mě... 
:*














Zadní strana pohlednic je zdobená černobílým kvítím a je dalším hezkým detailem z Markétina pera.




Poslední pohled do mé papírenské zásuvky nemůže padnout jinam než na skvělá Markétina pexesa...




Prvním kouskem u nás byli Ptáci a ovoce střední Ameriky, 





pak přibylo Indonéské pexeso a letos nádherné nové pexeso Ptáčci našich krmítek.




Pexesa obsahují vždy dvacet různých obrázků, reprodukcí akvarelů a ke každému obrázku je přidán název, což oceňuji zvlášť. V mém případě se tak při hře učí nejen děti. 
;)

Pexeso přijde nerozstříhané na formátu A4, papír je třísetgramový, lesklý a obrázky jsou tištěny na kvalitní inkoustové tiskárně. Nyní si navíc nově můžete na přání zvolit variantu s laminací, čímž výrazně prodloužíte životnost pexesa a bude omyvatelné. 
Já u příští objednávky rozhodně nebudu váhat a budu objednávat už pouze pexesa zatavená do fólie. Rózinka přece jen ještě dost papírové věci ničí, pexesa nevyjímaje.    










Ještě se u nás určitě najdou nejrůznější nálepky a také opravdu překrásný balicí papír s ptáčky z našich krmítek, do kterého je skoro až škoda dárečky balit, ale ty si nechám zase někdy na příště...
;)
Vy se na celou tuhle úžasnou nabídku můžete podívat v Markétině e-shopu a doporučuji omrknout i její bezva blog.




Znáte papírenské poklady By Myyna? Máte některý?

Co se vám z Markétiny tvorby líbí nejvíc?



Báječný víkend přeji.
:)



Veronika


4 komentáře:

  1. Krása, Veru, krása! Tvoje psaní a samozřejmě i Markétiny věci, že. Víme své. :-) A co se líbí nejvíc? To je vtip? Jasně, že všechno! :-) Krásné dny. Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Jej tvorbu sledujem na blogu uz dlho. Zatial som vsak nic neobjednavala. Veci su tak pekne, ze by mi bolo luto do nich pisat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Myynu znam "od videni", jeji produkty tolik ne, jsou to ale nadherne poklady. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Od Myyny se mi líbí snad vše, její tvorbu obdivuji, ale zatím od ní ještě nic nemám, copak si jde vybrat? Koukám, že i pro Tebe to bylo těžké, máš toho požehnaně ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat