pondělí 15. června 2015

Zpátky doma

Opět vás všechny zdravím z domova. Včera jsme se vrátili z cesty za mořem, jak jsem si naši první rodinnou dovolenou k moři pro sebe nazvala. Měli jsme se báječně, skvělá cesta po klidných silnicích (opravdu výborné rozhodnutí vyrazit už v červnu na začátku sezóny), parádní koupání v moři, plážičky jen pro nás, čerstvé ryby, zelenina a ovoce, Amálka se ukázala v pravých barvách, totiž jako nadšená cestovatelka, no, vzhledem k tomu, jací jsme my, rodiče, není divu. ;)

Z našich krásných deseti dnů postupně vložím nějaké příspěvky sem na blog, teď mě čekají přece jen nějaké ty povinnosti s návratem spojené jakožto kopa špinavého prádla a vybalení posledních tašek a pak ty mnohem příjemnější věci, jakými jsou návštěvy u rodičů a babiček, kde posedíme, předáme nějaký ten dáreček a budeme vypravovat. To mám na návratech z cest moc ráda... :)

Jinak ale ty návraty z krásných míst zpátky do Čech jsou pro nás spíš nemilou herdou do zad, a tak je potřeba si je co nejvíce zpříjemnit, aby ta tíha nebyla tak velká. Já na to mám hned několik způsobů a jedním z nich je pochutnávat si i po návratu domů na dobrotách, které si přivezeme a jež to slunce oněch krajů v sobě pořád mají. Dnes se mi to podařilo skrze báječnou chuť sladkých melounů. 
;)















A co dokáže zlepšit náladu po návratu do Čech vám? Anebo ten kontrast příliš nevnímáte?


Přeji krásný den v dobré náladě!
:)


Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat