středa 7. ledna 2015

BODEN Spring 2015

Zima u nás sice sotva začala ale má oblíbená britská značka Boden už je tu s krásnou jarní kolekcí.
Amálka poslední dny marodí s kašlem a rýmou, tak více méně odpočíváme doma. Po obědě si dopřává vydatný, posilující spánek a já tak mám nějaký čas jenom pro sebe. V klidu jsem si dnes prohlédla všechny nové kousky z kolekce Mini Boden a vytvořila si z těch nejhezčích několik koláží. Úplně už Málinku vidím v šatičkách se zvířecími motivy a vtipných tričkách.
  

Něco málo pro mě najdete v poslední koláži. (Ach, ty pruhy!!)
:))


























































Taky fandíte v dětské módě barvám a vtipným originálním motivům?


Krásný den všem!



Veronika

2 komentáře:

  1. Nádhera, nádhera, koupila bych vše!!!! Jen ta sportka ne a ne vyjít :D
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne, vcera jsem zase neco I nich objednala :-). Krasne vecicky pro nase prdelky.

    OdpovědětVymazat