středa 12. března 2014

Jaro venku i doma...

... příroda se probouzí a nás to táhne ven ještě víc než jindy!
Jaro je vidět i cítit na každém kroku...






Amálka přírodu miluje, to po nás má určitě.



 
A nejen v duchu procházek je u nás tento krásný slunečný týden. Počasí mě naladilo k jarnímu úklidu, a tak myji okna, utírám lustry, vymetám z koutů pavučiny, peru a hlavně...
... suším prádlo venku! :))


To miluju!

 
A když se pere a suší, musí se taky žehlit (a to už mě v tomto počasí baví méně).


Nejen venku v posledních dnech zavládlo jaro... Jak jsem zmínila v některém ze svých předešlých příspěvků, letos jsem začala s přípravou na Velikonoce s velikým předstihem a v těchto dnech už nám domov zdobí první velikonoční vajíčka. 


Tak nějak mi ladí k té úžasné jarní náladě a vůbec mi nevadí, že si na Velikonoce ještě nějaký ten týden počkáme.

 
...trocha skandinávské velikonoční inspirace...






Březové větvičky ve váze se začínají zelenat tou nejkrásnější zelení!




Mějte se krásně a užívejte krásných dnů!


Veronika

4 komentáře:

  1. Vajicka nadherny!! Tak jako kolousci na slunicku!
    Prave jsem diky Nordic Day objevila tvuj blog, moc hezky, jdu ti to tady radne prolistovat :-)
    Z Provence zdravi,
    Anyzovka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také zdravím do Provence a děkuji moc za návštěvu! Krásné dny! :))

      Vymazat
  2. Ahoj Veroniko, máš moc pěkné fotky! Že by další oblíbený blog? Vajíčka jsou úžasná. Čím jsi je prosím pomalovala? Fixou na keramiku nebo klasickým lihovým fixem? Díky za návod.... Nás Velikonoční výzdoba teprve čeká tak se rádi necháme inspirovat. Krásné jaro Ti přeje Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucie, děkuji moc za zastavení u mě na blogu a Tvůj pěkný komentář. Jsem ráda, že se vajíčka líbí. Používala jsem klasický tenký lihový fix STABILO, jde to s ním hezky, jen to vybarvování černých ploch je trochu piplačka. S fixami na keramiku zatím zkušenost nemám. Přeji, ať se vám velikonoční výzdoba daří a hlavně, ať to baví! Pěkný den na mateřské 'dovolené':). Veronika

      Vymazat