pondělí 10. února 2014

Takové pohodové pondělí...

Mijuji takové pohodové dny jako byl ten dnešní... Dny, kdy jsme všichni spolu a začínáme den dobrou snídaní a třeba i počtením v knížce... Nikam se nespěchá, můžeme si oba, můj muž i já, vychutnat třeba domácí chléb od babičky s meruňkovým džemem, který ještě voní létem... Zrovinka jako dnes...
 

Potom je dost času na hraní, můžeme zase jednou spolu pozorovat ty neskutečné zázraky v Amálčině vývoji...

 Ani se nechce věřit, že dnes je to právě 10 měsíců, co jsem ji porodila...


Každý den jen zírám, co nového dělá, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jsou to takové maličkosti... sama od sebe se teď naučila ukázat prstíkem na mě a říct 'máma'!! :) :)
 
A nejen Amálka nám dnes dělala radost...
Mně kurýr dopoledne dovezl balíček z Bella Rose, který byl takovým pozdním dárkem k svátku. Vždycky si tyhle chvíle užívám... prozradím, že většina věcí je od dánské značky Tinekhome, ale na blogu Vám je ukáži postupně, až budou mít u nás doma nějaké to své místečko... :)
 
Pro dnešek jen svíčka, které se zatím líbí v koupelně na poličce...
 
...sirky od Green Gate byly milým překvapením... 
 
Na cestě je balíček z Nordic day a tak začnu konečně pracovat na Amálčině postýlce. Nejdřív Vám prozradím, kde, s kým a proč Amálka spinká teď, ale o tom až v některém z příštích příspěvků... :))
 
Přeji Vám všem hezký týden ať ho trávíte kdekoli!
 
Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat