pátek 14. února 2014

Radost jménem Pia Wallén

Přeji všem čtenářům krásný dle počasí za okny jarní den. Sluníčko si dnes, stejně tak jako včera, skutečně dává záležet a přímo nám pere do oken.
My jsme si dnešní ráno užily s Amálkou v bazénu, pátky jsou u nás už tradičně ve znamení plavání. Většinou chodím s Amálkou sama, ale několikrát s námi byl i tatínek...


Když jdeme samy, tak mě s Amálkou nemá kdo vyfotit, tudíž společné fotky z bazénu zatím nemáme... :(

Po plavání si ještě hrajeme v herničce s ostatními dětmi. Po cestě domů mi většinou Amálka usne v kočárku a ani dnešek nebyl výjimkou. Nechám ji vždycky spát venku a na čerstvém vzduchu takhle po plavání spí někdy i dvě hodiny. Jako dnes...

... a tak jsem si v klidu mohla prohlédnout věci z Nordic day, kterými jsem si tento týden udělala radost.

Kulatý tác Cross White od Pia Wallén u nás určitě budeme používat často. Přijde mi hodně praktický, jak na dekorace, tak třeba i na něco dobrého k snědku.
Hned jsem si na něj naaranžovala oblíbené svícínky a slunce mě naladilo i na nějaké ty mušle z loňských dovolených...






Mistička Morocco od tinekhome se stala mou oblíbenou na semínka a oříšky...


Na závěr jedna koláž z včerejšího večera...


 A jak se líbí Pia Wallén Vám?
(Mně by se ještě hodila velká černá deka s křížem, ale ta není zrovna nejlevnější, tak uvidíme.)

Mějte se krásně!

Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat