úterý 18. září 2018

100% Pure Plátýnková maska - Vyhlazovač vrásek

Zdravím vás opět tady na blogu.
:)

Pečující rituály a kosmetika obecně se u mě za poslední měsíce znovu trochu upozadily, přece jen permanentní péče o tři dcerky, domácnost, manželství, intelektuální a duševní práce co do plánování našich budoucích aktivit do příštích let,
 a stavba bydlení mě docela slušně stíhají zaměstnat, přesto se snažím najít alespoň pár chvil každý den jen pro sebe. Většinou otvírám knihu (letos jsem přečetla spoustu výborných knížek, které bych vám tu brzy ráda doporučila), anebo zkouším něco ze zajímavých kosmetických novinek. Překvapením už jistě není, že se rozhlížím jen u výrobců kvalitní přírodní kosmetiky.
  



Dlouho jsem už nezkoušela nic nového od oblíbené značky 100% Pure, která mě svými produkty doposud nezklamala. Obzvlášť mám v oblibě jejich vlasovou péči, ale své oblíbence jsem si našla i v péči o pleť, třeba Kofeinový oční krém používám už dlouho, mám dokonce několikáté balení a stále mě ještě neomrzel. 
Když jsem zaznamenala, že se v nabídce 100% Pure nedávno objevily nové plátýnkové masky, hned mě zaujaly. Můžete si vybrat z 5 různých masek dle toho, na co se u vaší pleti chcete zaměřit. Já jsem vyzkoušela Vyhlazovač vrásek, neboť není pochyb, že pětileté rodičovství rozhodně do mé tváře nějakou tu vrásku vrylo. ;) Pokud se vám ale vrásky ještě nedělají, můžete vyzkoušet třeba některou další, tedy Plátýnkovou masku Vše v jednom, Hloubkovou hydrataci, Stimulaci tvorby kolagenu anebo Anti-akné.
   



Tato maska má působit proti stárnutí pokožky, má redukovat linky a vrásky a zpevňovat a rozjasňovat mdlou pleť, což se vždycky hodí nejen na mateřské. Maska obsahuje retinol, koenzym Q10 a vitamin C, což pleti dodává trojitou dávku anti-aging účinků, včetně zesvětlování tmavých pigmentových skvrn a sjednocení tónu pleti. Toto trio podporuje tvorbu kolagenu a elastinu, stimuluje regeneraci a novotvorbu kožních buněk.
Kofein extrahovaný ze zeleného čaje společně s omlazujícím výtažkem z pomeranče a grepfruitu dále obnovují mladistvý jas pleti a oživují unavenou pokožku. Díky kyselině hyaluronové pleť nasákne hydrataci, která je dlouhodobě uzamčená v jejích hlubokých vrstvách.




Jak se plátýnkové masky používají nemusím zřejmě vůbec připomínat, není snad jiný pleťový produkt, který by v posledních měsících a letech zaznamenal takový boom jako právě ony, ale pro jistotu, kdyby někdo z vás přece jen plátýnkové masky neznal... Masku vyndáte z  obalu, rozložíte a přiložíte na čerstvě vyčištěnou pleť, jemně přitlačíte na místech kolem rtů, nosu a očí tak, aby vám maska dobře seděla a nepřikrývala to, co nemá a necháte působit alespoň 20 minut. 
Já jsem masku nechala působit trochu déle, zhruba půl hodiny. Natáhla jsem se na verandu a snažila se opravdu si tu chvíli klidu a odpočinku vychutnat, zastavit myšlenky a jen dýchat a nechat se ovívat vánkem u lesa. Já vím... ale takhle to vážně bylo (děti byly v tu chvíli s tatínkem). :) Potom jsem masku sundala a zbytky séra vmasírovala do pleti obličeje, krku a dekoltu.  




Samotná maska je vyrobena z přirozeně antibakteriálního bambusového vlákna z udržitelných zdrojů. Tohle super jemné bambusové plátýnko je napuštěno sérem plným těch nejlepších živin pro unavenou, mdlou, stárnoucí pleť. Séra je v obalu tolik, že i po vyndání masky mi zbylo na další dvě použití, a tak jsem sérum ještě vetřela do pleti večer před spaním a pak znovu ráno.
A jaké to tedy bylo? Neskutečně příjemné, lehce chladivé, snově voňavé jako růžová zahrada po dešti. Pleť byla krásně hydratovaná, hezčí, vrásky jakoby se vyplnily. Maska celkově obličej rozjasnila, rozsvítila. Tvář byla na dotek hebká a jemná. Lehounce lepivá.
Těším se, až vyzkouším a porovnám i ostatní plátýnkové masky 100% Pure a vyberu si z nich pro pravidelné používání svého oblíbence.


No make-up 100% Pure mom  ;)

Všechny plátýnkové masky seženete ku příkladu v e-shopu milé Kristinky Blueberryhill.cz, odkud mám tuto masku i já. 
Z Borůvkového kopečku tu mám k testování ještě několik málo dalších pokladů, můžete se těšit třeba na představení nové značky těch nejčistších čistících prostředků originálního názvu Chistee
Nebo by vás předně zajímal některý jiný produkt z testovacího balíčku?
Napište mi do komentářů. ;)




Mějte se nádherně a žijte beze strachu.



Krásný podzim vám přeji!
:*



Veronika


***

Za poskytnutí tohoto produktu děkuji Kristince z Blueberryhill.cz.


Žádné komentáře:

Okomentovat