neděle 15. května 2016

Výherkyně Weleda Březového setu

Krásnou květnovou neděli přeji!
:)

Včera Amálka vylosovala jednu z vás, které jste u mě soutěžily o Březový set na celulitidu od značky Weleda. Bylo vás celkem 23 a do mističky jsme vložily dohromady 37 jmen (některé jste měly více hlasů).




Průběh našeho losovaní jsem hezky zachytila, tak už se pojďme podívat...
;)



















Všimla jsem si, že i tentokrát vyhrála soutěžící s více hlasy.




Moc gratuluji Petře Kodlové!




Může se těšit v nejbližších dnech na balíček od firmy Weleda a vy všichni spolu s ní na další soutěž, kterou vyhlásím conevidět.
:)















Mějte se báječně a ať nám počasí přeje (já dnes jedu sázet tykvovité, tak snad už nepřijdou mrazíky).
;)



Veronika


1 komentář:

  1. Milá Verunko a Amálko :)
    Jsem velmi potěšena, že se na mě usmálo štěstí a moooc děkuji . Už se těším na balíček .
    Přeji krásnou neděli a hezký den.
    Petra

    OdpovědětVymazat