pondělí 11. ledna 2016

Spotřebováno Prosinec 2015

Krásný podvečer přeji!
:)

Dnes se mrkneme na několik málo spotřebovaných produktů minulého měsíce. Na blogu vynechané Spotřebováno Říjen a Listopad se tu doufejme objeví do konce ledna. Spotřebovala jsem tehdy celkem dost zajímavých věcí a bylo by, myslím, škoda, články vynechat.






Z pleťové péče...



Linteo Elite Odličovací kosmetické tampony (80 ks). Měly by obsahovat extrakt Aloe Vera, jsou vyrobeny ze 100% přírodní bavlny. Povrch tamponů je upraven dvojím způsobem, jedna strana je vroubkovaná pro základní odstranění nečistot a druhá(zelená) je hladká pro dočištění pleti. Jsou pevné, dobře absorbují tekutinu, nepouští chloupky, netrhají se. 
Doporučuji a až na ně znovu natrefím, koupím znovu.

Mádara Pleťové vyrovnávací mýdlo  (75 g). Používám jej k čištění pleti. Ráno napěněné nanáším na vlhkou pleť obličeje a krku, jemně promasíruji a smyji a večer používám ve sprše. Mýdlo obsahuje extrakty ze skandinávské břízy a z mořských řas a je obohaceno o výživný olej ze pšeničných klíčků. Velice dobře pění, stačí párkrát promnout v mokrých dlaních a máte dostatek pěny na vyčištění celého obličeje i krku. Abych se přiznala, k tuhým mýdlům jako takovým coby prostředkům k čištění pleti přistupuji poněkud skepticky, avšak tohle mýdlo je docela jiné. Tak předně mi vůbec nevysušuje ani nedráždí pleť, skvěle ji čistí a hlavně pleť vypadá moc hezky a zdravě. Už ani nepamatuji, kdy jsem měla naposledy na obličeji nějaké pupínky či vysušená nebo červená místa. Pleť mám poslední dobou opravdu krásnou, sjednocenou, řekla bych až zářivou a to bez pochyby i díky tomu, že jsem do svého pravidelného pleťového rituálu zařadila toto mýdlo.:) Navíc krásně svěže voní, vůně je lehká, svěží a nevtíravá.
Určitě nezůstanu jen u jediného. ;) 

L:A BRUKET Pleťový krém mrkev a bergamot (5 x 2ml). Jsem z něj nadšená, nádherně citrusově voní po bergamotu, jedná se o lehký krém světlounce žluté barvy. Rychle beze zbytku se vstřebává a pleť zmatňuje. Ač je určen spíš suché a normální pleti, dobře se hodí i pro pleť smíšenou. 
Přemýšlím, že si ho v budoucnu možná i pořídím v plném balení. Na období jara a podzimu bude, myslím, ideální.


Z péče o ruce...



L'occitane Krém na ruce Jasmín, slaměnka & neroli (10 ml). O ruce pečoval hezky, dostatečně hydratuje, ruce nemáte mastné, ale hezky vláčné a vyživené. Mně ale bohužel vůbec nesedla jeho opravdu velmi silná květinová vůně, která se podle mně bude líbit spíš dříve narozeným dámám. Parfemace je moc výrazná až skoro laciná, přestože má působit opačně.
Za sebe nedoporučuji kvůli vůni. 

Crabtree & Evelyn Peeling na ruce Citron, med & koriandr (25 g). Kůži na rukou pěkně obrousí, příjemně voní a zanechává ruce hezky vláčné jako byste do nich právě vetřeli pár kapek voňavého oleje. Recenzi na celý set, jehož je tento peeling součástí si můžete přečíst tady.
Moc fajn produkt, doporučuji. ;)


Vlasová péče skoro ani nestojí za řeč...



HEMPZ Šampon a kondicionér na barvené vlasy (á 9 ml). Nic jiného doma nebylo, a tak jsem spotřebovala všechny nastřádané vzorečky vlasové kosmetiky. Pochopitelně nejde o přírodní  složení, a tak, pokud se vyhýbáte silikonům a sulfátům, na tuhle značku ani nekoukejte. 
Mně produkty žádnou neplechu s vlasy ani vlasovou pokožkou neudělaly, ale stejně citlivějším jedincům zkoušet nedoporučuji. 


Jeden drobek z péče o rty...




HURRAW! Balzám na rty Grapefruit (4,3 g). Od té doby, co si vedu svou osobní kosmetickou evidenci, daří se mi spotřebovat každý balzám na rty až do posledního zbytečku, což je u mě věc poměrně nevídaná, protože většinou jsem vždy balzám někde zapomněla, ztratila anebo vyprala. ;) Používání Hurraw! balzámu u mě prošlo třemi fázemi, na jaře, když jsem si ho koupila, mě moc bavilo jej používat, v létě mě štval a matlal se a na podzim se mi opět začal zamlouvat.:) Balzám v téhle parfemaci moc hezky voní, rty nevysušuje, hydratuje dostatečně, na můj vkus zanechává trošičku nepříjemnou vrstvu, když to s ním přeženete (anebo je teplo). Nebyl špatný, ale podle mě ne tak dobrý jako balzámy Burt's Bees. 
Možná ještě vyzkouším jinou parfemaci, lákají mě třeba Earl Grey, Chai Masala anebo Zelený čaj.


Ze sprchy a vany...
;)




Nobilis Tilia Koupelový olej borovicový (10 ml). Příjemně přírodně voní a pokožku zjemňuje. Doporučuje se používat při nástupu virózy, ale to je podle mě lépe zalézt do peřin než se máchat ve vaně, takže zda v tomto případě borovicový olej funguje, vyzkoušeno nemám.
Kupovat zatím větší lahvičku nebudu, asi i proto, že doma nemáme vanu. ;)

Nobilis Tilia Sprchový gel Tantra (200 ml). Moc mi připomínal sprchový gel Ylang-ylang, což není divu, jelikož oba gely tenhle výrazný éterický olej obsahují. Tantra navíc ukrývá i tóny skořice. Více než gelem je tento produkt spíš sprchovým krémem, má krásnou smyslnou vůni a pokožku nevysušuje. Spotřebovala jsem jej hrozně rychle, je třeba použít větší množství než u většiny sprchových přípravků (včetně přírodních).
Doporučuji a klidně někdy opět pořídím.  

Panier des Sens Mýdlo Verbena (150 g). Pořádná kostka kvalitního mýdla z Provence. Ruce i tělo důkladně, přitom šetrně umyje a pokožku svěže provoní. Kostka vydrží tuhá a neměkne.
Mýdlo určitě stojí za vyzkoušení.


Na závěr něco z mé oblíbené pečující tělové kosmetiky...




Sportique Tělové máslo Bamboo (150 ml). Výborný produkt, zajímavá neotřelá vůně, skvěle vyživuje a hydratuje a pokožku zanechává krásně jemnou a hebkou, zkrátka takovou, jakou si ji přejeme mít. ;) Recenzi jste si mohly minulý měsíc přečíst zde.

WELEDA Růžové pěstící tělové mléko (20 ml). Je určeno pro normální až suchou pokožku. Nelíbila se mi parfemace, je hodně těžká a mně poslední dobou začíná silná vůně růže docela vadit. Ne, že by mi produkty dráždily pokožku, spíš z nich mám tak trochu bolehlav a toto mléko bylo v tomto ohledu jedním z oněch nepříjemných produktů. Z hlediska hydratace bylo fajn.
Pořizovat určitě nebudu. 

WELEDA Rakytníkové vyživující tělové mléko (20 ml). Rakytníkové mléko bylo o poznání lepší, voní moc hezky svěže, vůně je neotřelá a trochu podobná citrusovým vůním. 
Myslím, že tu mám někde od podzimu plné balení a těším se na něj.



Jako obvykle se zeptám, zda znáte některé z dnešních produktů a jak se vám (ne)líbí?


Budu se těšit na vaše komentáře.



Veronika

8 komentářů:

  1. Některé produkty mají tak krásné obaly, že je skoro škoda je spotřebovat :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo, já když mám nějaký tuze krásný anebo roztomilý obal, který se dá dál využít, ukládám do něj všelijaké drobnosti a pak se z něj pokaždé těším. Na tohle jsou krásné třeba skleničky od tělových marmelád a peelingů značky Kivvi anebo rozkošné barevné sklenky tělových másel Betty Hulla. ;) Krásné dny, Veronika. :)

      Vymazat
  2. Weledu mám ráda, teď bych ráda vyzkoušela tu jejich mandlovou řadu :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Terezo, mandlová řada je podle mě velmi podařená, nejlepší se mi zdá krém na ruce a v těsném závěsu tělové mléko, tím se právě hýčkám.:) Sprchový krém se mi zdá nejslabší, i když je také fajn, jen vůně nevydrží a je ho třeba větší množství. Přeji hezké zimní dny, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Zkusenosti s temito produkty zatim nemam, ale mam ted spadeno na kosmetiku znacky Nobilis Tilia, takze diky za info.:-) Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelo, od Nobilis Tilia mohu doporučit například právě sprchové produkty, dětskou řadu, květové vody... Určitě si vybereš.;) Ať se daří, Veronika. :)

      Vymazat
  4. Z týchto spotrebovaných produktov nemám vyskúšané nič, ale chystám sa na mandľovú starostlivosť o telo Weleda a mandľový balzam na pery Hurraw, hoci tiež nedám dopustiť na Burt's Bees :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aknelko, s mandlovou řadou od Weledy si bude tvá pokožka jistě prozpěvovat, mandlový balzám Hurraw zní taky dobře. Burt's Bees balzámy se u mě pořád drží na prvním místě, uvidíme, co objevím letos.;) Měj se krásně a přeji báječnou 'mandlovou' zimu, Veronika. :)

      Vymazat