sobota 11. dubna 2015

Výherkyně soutěže o Kivvi marmeládky na rty

Krásné jarní ráno přeji!

Dnešní den bude jak vymalovaný a my se chystáme do přírody, na zahradu, set semínka a užívat si slunce a jara. ;) Nakonec jsem moc ráda, že jsme narozeninovou oslavu dcerky a mého muže vlivem okolností museli odložit, protože v opačném případě bych minimálně půl dne strávila zavřená doma chystáním všech dobrot, výzdoby a dárečků. Takhle na to mám ještě celý týden a Málince je zatím stejně jedno, zda dort bude či ne a zda nějaký ten dáreček dostane dnes anebo za týden. 
Ale ještě než vyběhneme ven, chci tři z vás trošku potěšit dárečkem od lotyšské značky přírodní kosmetiky Kivvi, který jsem vám slíbila v lednové giveaway (já vím lednové a není už duben?! :O, za což se vám moc omlouvám a snad to odčiní ty tři super sladké balíčky z obchodu naturals.cz, které bych nejraději vyhrála já sama, ale i tak je mile ráda pošlu vám). ;) 




Tentokrát šťastný los padl na  Kláru Odehnalovou,
Ilku 
a
Veroniku P.

Děvčatům moc blahopřeji a doufám, že je marmeládky potěší!
Prosím, napište mi do mailu vaše kontaktní adresy, na které vám můžu balíčky zaslat.



Všem ostatním děkuji za účast a přeji překrásný víkend.
:)


Veronika

4 komentáře:

  1. My ideme dnes sadiť zemiaky, takže tak. Veľmi sa neteším. :D Ale aj tebe pekný víkend :)
    Výherkyniam gratulujem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, z výhry se raduju ještě dneska a dodatečně přeji vaší Amálce vše nejlepší k narozeninám!
    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak mi tohle mohlo uniknout? Hrozně moc děkuju a gratuluju i ostatním výherkyním! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marmeládka na rty? To bych určitě někdy ráda vyzkoušela, děkuji za tip ;-)

    OdpovědětVymazat