úterý 23. září 2014

Údolím řeky Doubravy

Krásný první podzimní den, milé čtenářky a čtenáři!
 
Přemýšlela jsem jakým příspěvkem přivítat podzim... Dnes se mi nechce psát o bydlení, kosmetice a už vůbec ne o nákupech. Vlastně se mi ani nechce vyťukávat na klávesnici příliš mnoho slov.
 
Pojďme podzim přivítat spolu a na chvíli splynout s přírodou, nechat se ohlušit hukotem vody a očarovat krásou muchomůrek. Pojďme se projít spadaným listím údolím řeky Doubravy.
































 
 
Pokud se vám se mnou v těchto místech líbilo a někdy pojede kolem Chotěboře na Vysočině, jděte se projít kolem Doubravy. Jen dejte pozor, ať vás neočaruje...
:)
 
 
Překrásný podzim všem milým lidem!
 
 
Veronika

12 komentářů:

  1. Milá Verunko, děkuji za milé pozvání být součástí podzimu právě u Vás. Z fotek mě Doubrava hned očarovala! Je to kouzelné, až ztrácím dech!!! Máš krásné fotografie a zejména ta čtvrtá mě dostala a zírám na ni:)) Co si budeme povídat příroda je studnice energie. Přeji krásný první podzimní den a celý podzim. Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, moc děkuji za návštěvu a krásná slova. Velice ráda jsem Tě vzala s sebou, však s Tebou taky chodím strašně ráda na procházky a vracím se vždycky spokojená, nabitá energií a někdy i s náručí plnou kaštanů.;) :) Tobě též překrásný podzim a těším se zase u Tebe! Veronika :)

      Vymazat
  2. To je krása, úplně na mě dýchla ta vůně podzimního lesa! :) Hned bych se tam prošla, no, asi se vydám aspoň do nějaké bližší přírody. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá An., mám radost, že jsem Tě inspirovala k procházce dnes už podzimní přírodou. Taky jsme šly dnes s Amálkou k řece a vracely jsme se skoro za tmy. Myslím, že nám ten podzim docela hezky začal.:) Dobrou noc, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Verunko, krásné fotky .... i beze slov ....přeji ti hezký první podzimní den ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marki, děkuji Ti!:) Někdy slov netřeba... I Tobě krásné podzimní dny, Veronika. :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky, podzim je mým nejoblíbenějším v roce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Markéto, díky za návštěvu u mě i tvůj komentář.;) Mám podzim také velice ráda, řekla bych, že čím jsem starší, tím ho mám raději. Měj se hezky a přijď zas, Veronika. :)

      Vymazat
  5. máš strašně krásnou holčičku! snad budu mít taky takovou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kris(týnko), moc děkuji!;) Je to náš andílek (i když častěji spíš čertík než andílek:)). Tak ať máš jednou taky krásnou holčičku, Veronika. :)

      Vymazat
  6. Vysočina je nádherná kdykoliv, ale podzim je také mým oblíbeným :) Bydlíme nedaleko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano, zdravím tedy 'skoro sousedy'.;) Podzim u nás má prostě hodně do sebe, viďte? Nu a kopečky na Vysočině, ty my rádi!:) Mějte se krásně a děkuji za zastavení se, Veronika. :)

      Vymazat