pondělí 23. června 2014

Seznamování s kosmetikou Kivvi

Po malé blogové pauze vás opět zdravím, milé čtenářky a čtenáři! ;)

Přestože můj blog není blogem o kosmetice, dotýkám se zde nejrůznějších témat a píši o tom, co mám ráda. A protože voňavý svět krémů, olejíčků, šamponů, mýdel a bylinek mě moc baví, nemohou tu tudíž chybět ani příspěvky o těchto 'tělových lahůdkách'.

Jelikož jsem v blogovém světě spíše nováčkem a teprve se v něm pomalu rozkoukávám, doposud mi unikala mezi blogerkami tolik zmiňovaná lotyšská přírodní kosmetika Kivvi.
Když jsem nedávno listovala časopisem Venkov & styl všimla jsem si něžného obrázku dívčího obličeje, jež je tváří této kosmetické značky. Ze zvědavosti jsem nakoukla na stránky http://www.naturals.cz/, kde se dají zakoupit produkty Kivvi. Kosmetika se mi na první pohled hned zalíbila svým složením, vůněmi i krásnými obaly. Pročetla jsem si oficiální stránky a za chvilku už jsem si psala o vzorečky na info@naturals.cz. 
Testery mnou vybraných produktů přišly během několika dní a už v krabičce krásně voněly!


Nemohla jsem se dočkat, až vzorečky začnu zkoušet... :)



První mnou vyzkoušený produkt Kivvi byl Výživný krém na ruce s oleji z třešňových pecek a hroznových jader. Krém je velice příjemný, není mastný, výborně se vstřebává a co se mi na něm líbilo nejvíc je jeho krásná jemná vůně. Já v něm tak trochu cítím ořechy a vůně je mi moc příjemná.
Maličký vzoreček mi vystačil na dvoje namazání rukou.Pokud by někoho z vás zajímalo složení tohoto produktu a nechtěl složitě vyhledávat, kopíruji níže:
Složení:
Aqua (Water), Cocos nucifera (Coconut) oil, Macadamia integrifolia (Macadamia) nut oil*, Cetearyl olivate and Sorbitan olivate, Aloebarbadensis (Aloe vera) leaf extract*, Caprylic/Capric triglycerides, Persea gratissima (Avocado) oil*, Vitis vinifera (Grape) seed oil*, Triticum vulgare (Wheat) germ oil*, Glycerin, Prunus cerasus (Cherry) kernel oil*, Tocopherol (Vitamin E), Hippophae rhamnoides (Sea buckthorn) oil*, Cannabis sativa (Hemp) seed oil*, Xanthan gum, Acidum citricum (Citric acid), Simmondsia chinensis (Jojoba) wax*, Titanium dioxide, Stearic acid, Rosmarinus officinalis (Rosemary) extract*, Actinidia chinensis (Kiwi) seed oil*, Vaccinium macrocarpon (Cranberry) seed oil*, Matricaria recutita (Chamomilla) flower extract*, Angelica archangelica (Angelica) extract*, Lamium album (White dead nettle) extract*, Hypericum perforatum (St.John`s wort) extract*, Vaccinium myrtillus (Blueberry) extract*, Rubus idaeus (Raspberry) seed oil*, Ribes nigrum (Blackcurrant) seed oil*, Calendula officinalis (Calendula) extract*, Melissa officinalis (Lemon balm) extract*, Panax quinquefolius (Ginseng) root extract*, Salvia officinalis (Sage) extract*, Equisetum hyemale (Horsetail) extract*, Achillea millefolium (Yarrow) extract*, Aroma*/**, Sodium anisate*, Sodium levulinate*, Sambucus nigra (Elder flower) extract*, L.Ascorbic acid (Vitamin C).
* certified organic ingredient
** natural essential oils


V nabídce Kivvi mě velmi zaujaly produkty pro péči o pleť, a to jmenovitě Čistící pleťová emulze s lopuchem a mátou, Denní a noční krém s výtažky z břízy a borůvky a Oční krém se šípkovým olejem a výtažky z jitrocele.
Tyto tři produkty testuji čtvrtým dnem, používám je ráno a večer a zatím se mi velice zamlouvají. Nejvíc mě nadchnul zmíněný oční krém. Už po prvním vklepání se mi oční okolí rozjasnilo, rozdíl byl opravdu hned znát. Opět i u krémů se mi moc líbí jejich čistá přírodní vůně.


Pokud Kivvi kosmetiku znáte, jistě vám neuniklo tělové 'mazání' s originálním sladkým názvem Tělová marmeláda. Marmeláda je k dostání hned v šesti vůních - žlutá růže, sladký pomeranč, citron a máta, pomeranč a vanilka, Mummy Tummy a konečně bergamot a litsea cubeba. A právě Tělovou marmeládu bergamot a litsea cubeba jsem včera večer vyzkoušela. Vymazala jsem hned celý kelímek, který vystačil na celé tělo. Musím říct, že nejdřív se mi zdál krém docela mastný, ale dnes ráno jsem měla pokožku tak krásně jemnou a hydratovanou jako snad ještě po žádném tělovém krému.
Určitě chci vyzkoušet ještě ostatní marmeládové vůně! :) 


Dále jsem vyzkoušela jeden ze sprchových gelů Kivvi - Hydratační sprchový gel žlutá růže. A jak bych tento gel hodnotila? Není to asi ten nejúžasnější produkt, kterým jsem se kdy myla, ale určitě hezky voní, i pění. 

¨





Na svoji chvilku ještě čeká Mycí emulze pro intimní hygienu s výtažky řebříčku a měsíčku, Tělové peelingy - s brusinkami a hnědým cukrem a s aróniemi a hnědým cukrem a Tělová marmeláda Mummy Tummy, kterou budu možná zase už brzy potřebovat... ;) :) 







A aby krásně voněl i můj Tygr, objednala jsem i něco málo pro něj... (ještě nevyzkoušeno)
:)







Znáte vy tuto kosmetiku? Máte s něčím osobní zkušenosti?



Těším se na vaše komentíky a přeji krásné první letní dny!




Veronika 





4 komentáře:

  1. Zdravím:)
    škoda,že nejde přes pc cítit vůně kelímků:) tuto kosmetiku neznám,tak děkuji za tip ,určitě se na ní večer až bude čas,podívám. Za vzorčky se něco platí? ráda bych vyzkoušela.. zaujal mě hlavně ten oční krém...
    Děkuji,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Petro,
      děkuji za zastavení u mě a Tvůj komentář. Jsem ráda, že ses dozvěděla o Kivvi právě u mě. :)
      Vzorečky zasílají zdarma, stačí poslat email se seznamem produktů, které bys ráda vyzkoušela. S paní byla výborná komunikace, opravdu radost.
      Oční krém je super, přemýšlím, že do něj možná půjdu. A do marmelády! :))
      Krásné letní odpoledne, Veronika. :)

      Vymazat
  2. Kivvi mě láká už dlouho a ráda bych ji vyzkoušela...mají krásné obaly, jen je poměrně drahá :( To mi opravdu pošlou vzorečky jen tak? To se mi nějak nechce věřit! :))
    Dneska jsem objevila Tvůj blog, moc se mi líbí, přidávám k oblíbeným! Snad to tu moc nezahltím svými komentáři. Hezký den! Evey :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evey, děkuji za Tvou návštěvu a komentáře. Piš jich, kolik jen chceš.;)
      Vzorečky opravdu zasílají zdarma a posílají vše, co chceš vyzkoušet. Já jsem teď právě ve fázi zkoušení a vybírání... později jistě napíšu, pro které produkty jsem se rozhodla.;)
      Ať se Ti u mě i dál líbí, krásné léto, Vetonika. :)

      Vymazat