čtvrtek 17. dubna 2014

Zelený čtvrtek

Krásný Zelený čtvrtek, milé blogerky!
Jak jste prožily dnešní den? Po opravdu chladném a větrném včerejšku u nás dnes bylo a stále je nádherně, obloha jak vymetená, radost pohledět. S Amálkou jsme si vyšly na hezkou procházku a já jsem dnes nafotila pár velikonočně laděných fotek. Myslím, že některé se docela povedly, tak snad se budou líbit i Vám... :)

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teď mě ještě napadlo... na Zelený čtvrtek se má sníst něco zeleného, my jsme k večeři měli anglické jacket potatos, pečené brambory s fazolemi a sýrem a k tomu zelený salát s čerstvými kopřivami a sedmikráskami. A na čem zeleném si dnes pochutnáváte Vy?
 
 
Přeji krásné Velikonoce!
 
 
 
Veronika


2 komentáře:

  1. Verunko, krásné fotky .... i ten košíček .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Markétko, moc Ti děkuji za návštěvu u mě! Taky k Tobě ráda nakukuji a až bude chvilka, určitě si pročtu víc Tvých příspěvků.:) Košíček je zbrusu nový z Bella Rose, ale nově nevypadá, úplně mě nadchnul, tak jsem ho hned vyzkoušela při focení. Přeji krásné svátky, Veronika. :)

      Vymazat