čtvrtek 12. října 2017

Říjnová Giveaway o kosmetický balíček

Krásné slunečné odpoledne přeji!
:)

Za sedm týdnů čekáme naše třetí dítko a já s blížícím se porodem pročišťuji ovzduší u nás doma, přerovnávám, vyřazuji a vyklízím, snažím se opět redukovat věci, které se tu neustále hromadí a někdy se zdá, že tomu tak je snad i bez našeho přičinění. :) Pochopitelně došlo i na šatní skříň i s jejími zákoutími, kam sem tam zastrčím nějakou tu kosmetiku, tzv. na později. Všechno jsem poctivě prohlédla, tentokrát včetně důkladného prozkoumání složení jednotlivých produktů (pochopitelně i jejich záruční doby) a vznikla pěkná hromádka kosmetiky, kterou osobně už používat nechci, ale vzhledem k pořizovací ceně a skutečnosti, že ne každý se prostě ze dne na den dokáže rozhodnout rozloučit se s veškerými chemickými výrobky ve své koupelně, jsem se rozhodla darovat kosmetický balíček jedné z vás.   

Balíček tvoří Manufaktura Zjemňující sprchový gel s hruškovým a ovesným výtažkem (215 ml), L'Occitane Sada růžového krému na ruce a balzámu na rty, Crabtree & Evelyn Krém na ruce Gardener's Hand Therapy (250 g), Le Chatelard růžové francouzské mýdélko (30 g) a navíc několik vzorečků dětské, tělové a vlasové kosmetiky. 




Abyste mohly kosmetiku vyhrát, je třeba splnit následující podmínky:

1. Zanechte komentář pod tímto příspěvkem, kam mi napište, jak byste s balíčkem naložily, zda byste produkty využily samy anebo je třeba darovaly. Připojte svoji emailovou adresu, kde vás mohu v případě výhry kontaktovat. (Pokud ji tu nechcete uveřejňovat, pošlete mi ji do mailu.) 

2. Buďte pravidelnou čtenářkou/členem tohoto blogu (Síť přátel Google ve spodní části stránky) a sledujte stránky blogu na FB -  tady.


Pokud budete navíc giveaway sdílet, budete mít dvojnásobnou šanci balíček kosmetiky vyhrát. 

Své soutěžní komentáře můžete psát do půlnoci 22.10.



Podotýkám ještě jednou, že se veskrze nejedná o přírodní produkty, ač se mohou tak tvářit.


Mějte se hezky!
:)


Veronika

28 komentářů:

  1. Zjemňující sprchový gel s hruškovým a ovesným výtažkem bych vyzkoušela na dcerku,má od malička sušší kůži a to obzvlášť na stehynkach, kde se jí tvoří i červené flíčky, snad by jí ovesné výtažky mohly trochu pomoci. Pro syna bych zase vyzkoušela Crabtree & Evelyn Krém na ruce Gardener's Hand Therapy, hlavně teď na podzim a v zimě se mu loupe kůžička na prstech a vznikají praskliny a ne všechny krémy na ručičky mu vyhovují,tak proč nevyzkoušet tento. A co se týče mě, proti růžové barvě nic nemám a nejvíc bych se těšila na balzám na rty. Vzorečky dětské kosmetiky bych věnovala kamarádce,která čeká na Vánoce miminko :)

    Mail Cankova.Lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krasna soutěž, neco bych si nechala a neco darovala sestre.
    Gfc, fb eva richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. S produkty bych se podělila se svojí ségrou.
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sysel hromadící kosmetiku a krémy na ruce ve mě se zaradoval :D Takhle soutěž se mi mooooc líbí :)) To asi víš , já a Loccitane to je prostě čmuchací láska, vím, že nejsou přírodní úplně,ale já je prostě miluju a ještě růže? No to je jasné, musím zkusit štěstí.A od Crabtree se chystám už dlouho něco vyzkoušet. No je potřeba psát co bych s balíčkem udělala?? Sobecky bych si ho nechala, jelikož díky tomu jak mě vytáčí v práci bych si zasloužila být pro jednou pořádný sobeček :) Jana.wertheimova@seznam.cz a to že čtu je asi jasné už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak ráda bych něco věnovala...ale nevím nevím:) Určitě bych si nechala sprchový gel od Manufaktury a jeden z krémů na ruce a dál by se vidělo;)
    Děkuji za soutěž.
    Přeji hezké podzimní dny.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký den L'Occitane je moje oblíbená kosmetika takže bych určitě zaplesala pokud by se štěstí usmálo takže balíček bych si určitě nechala přeji krásné podzimní dny Gábina. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Gfc Renata Okáčová
    FB Renata Okáčová
    Reninan@seznam.cz
    Miluji kosmetiku takže bych vše používala ale moje milovaná sestra je do kosmetiky stejný blázen jako já takže bych se podělila :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jee, ty L'occitane krémy jsou ťuťu! Myslím, že bych si to všechno nenechala, určitš bych se podělila s kamarádkou, páč mimčo ještě nemám, a vím, že by některé věci využilá lépe ;-) (crazygingersdiary(at)gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  9. Rozdělila bych se se sestrou .
    Gfc a fb Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj, to je krásný balíček! já bych se rozhodně rozmazlila, ale i rozdělila - sprcháč z manufaktury pro babičku a z Loccitane sady bych jednu věc darovala kamarádce (něco jako půlka přívěšku pro best friends. držím palečky, ať miminko i ty prospíváš :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vzorečky dětské kosmetiky bych dala sestře a mýdelko mamce :) Jinak bych si sobecky nechala vše pro sebe :)
    Krásná giveaway, držím si palce. Sleduji na FB jako Lenka Jaskova (tam také sdílím), přes GFC jako lenushenka.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tenhle balíček padl do oka i mě! Parádní výběr! Očičko mi zaplesalo jak nad sadou L'Occitane, Manufakturou, Crabtree & Evelyn (ti mají úúúúažsné vůně!), tak nad mydélkem. Upřímně - podobně by asi vypadal můj nákup, kdybych si chtěla udělat ve městě radost třeba po tom, co bych u zubařky neuronila ani slzičku :-D A ano, využila bych dárečky i na recenze! :-)
    GFC sleduju už dávno (Bebe - Růžový chroust) a FB už taky (Růžový chroust).
    Bebe
    bebe@ruzovychroust.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Veroniko,
    jsem pravidelnou čtenářkou tady i na fb.
    Moc pěkná soutěž, pokud by se na mě usmálo štěstí tak bych si balíček nechala pro sebe.
    Přeji hezký víkend.
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Zkusím také štěstí. Jak bych s dárkem naložila? jelikož jsem si nyní objednala nový adventní kalendář od LOCCITANE, tak bych asi některé výrobky darovala. Mám dceru a snachu a určitě by je takový dárek potěšil. Udělat někomu radost je přece tak úžasné. Můj email je : j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji krásný den, Veroniko :)
    pokusím tedy také trošku štěstíčka. O produkty z balíčku bych se ráda rozdělila se svou dospělou dcerou, která by taky zaplesala. Balíček totiž vypadá víc než lákavě. Soutěž sdílím na své FB stránce blogu Touhy a lásky :)
    Přeji krásné podzimní dny.
    Šárka
    sarkabooks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych balíček darovala své nejlepší kamarádce. :)
    Sleduji jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Andrea P., a.pocepicka@hotmail.cz
    Chtěla jsem napsat, že se rozdělím s kamarádkou, ale když vidím ten balíček...asi budu hamoun :-D. Všechno je tak krásné a vše potřebuji. Ooops.

    OdpovědětVymazat
  18. Balicku by som sa potesila a urcite vsetko sebecky spotrebovala. Ani s jednou znackou nemam skusenost, takze by som si rozsirila obzory. :-)
    Kontakt: Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  19. Krémy na ruce a balzámy na rty to je něco pro mě, to bych využila já. Dětskou kosmetikou bych udělala radost dcerce a možná by tam zbylo něco i pro radost mojí mamce.
    GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Balíček bych si zcela sobecky nechala pro sebe:) Sleduji přes GFC i na FB jako Lenka Fořtová (Cichá)
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě bych si něco nechala na vyzkoušení a o další část bych se podělila se ségrou. Vzorečky pro mimi bych věnovala kamarádce.
    Kamila
    eliasice@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Hezký den, Verčo, kosmetiku bych podělila mezi mamku a ségru, já dostala na narozeniny balíček od Weleda a myslím, že vydrží do dalšího roku. Hezký den, Pavla pasula@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem sobec. Mozna bych segru nechala mrknout,pripadne ji dala vzorecky, ale zbytek by byl lakotne muuuuj! Alena Havlinova alexy@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Hezký den...moc pěkná soutěž....já bych si všechny produkty nechala, momentálně mi v koupelne dochazi snad úplně všechno. Takže výhra by byla celá jen a jen moje.
    Fb Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz
    Gfc Lenca

    OdpovědětVymazat
  25. Balíček bych si nechala až na sprchový gel, těch mám pěknou zásoubu, ale kdyby hezky voněl....nevím, nevím:) Mirka
    (mirka.cicha@post.cz)

    OdpovědětVymazat
  26. GFC + FB Mirka Škampová
    Já bych se o balíček podělila, hezky půl na půl :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Něco bych si určitě nechala a něco věnovala někomu třeba na vánoce jako dáreček.:).Mě láká ten sprcháč od Manufaktury,ty mám moc ráda.:)
    gfc a fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Krásná soutěž :) Pokud bych vyhrála, rozdělila bych se o výhru s maminkou. Speciálně bych ji věnovala sprchový gel Manufaktura, protože má tuhle značku moc ráda...
    GFC: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    Soutěž s Astrid | Jsme krásné

    OdpovědětVymazat