pondělí 20. března 2017

YOPE Hydratační mléko na tělo a ruce Vanilka a skořice

Přeji vám krásný první jarní den, mí milí!
:)

Se zimou se dnes rozloučím symbolicky typickou zimní vůní, která vás hlavně v zimních měsících dovede vysloveně obejmout. Chtěla bych se s vámi podělit o malé tajemství, o objev úžasné polské značky, která vyrábí kvalitní, voňavou a funkční kosmetiku bez minerálních olejů, parabenů, PEGů, silikonů a barviv. Je jí značka YOPE. Yope produkty jsou u nás nyní k dostání hned v několika různých e-shopech (o kamenné prodejně nevím) a já jsem svůj první kousek zakoupila u Míši v e-shopu krasnakazdyden.cz. 




Jelikož si hodně potrpím na pečující kosmetiku a neustále zkouším nová tělová mazání nejrůznějších vůní a značek, vybírala jsem právě z nabídky tělových mlék, které můžete použít jak na tělo, tak na mazání rukou. Yope dává na výběr ze tří typů mlék a tří vůní. My si dnes povíme o Hydratačním mléku Vanilka a skořice. Tuším, že budu muset vyzkoušet i zbývající dvě - Regenerační mléko na tělo a ruce Fík a Zklidňující mléko na tělo a ruce Verbena.




Všechny tři tělová mléka mají opravdu velkorysé balení o 500 ml, jsou baleny v jednoduché plastové lahvi s pumpičkou a zdobí je nálepka s kresbou nějakého zástupce světa zvířat, což mě se dvakrát nelíbí. Tyto ilustrace na lahvičkách Yope nejsou můj šálek čaje, ale hádám, že se obaly budou naopak spoustě lidem líbit a možná se zákazníci pro koupi nakonec rozhodnou právě na základě vtipného obalového designu. Samotnou by mě zajímalo, zda obaly zaujmou většinu nebo spíš ne. Jak se líbí vám?




Tělové mléko Vanilka a skořice má 98% složek přírodního původu, obsahuje mimo jiné arganový, kokosový a mandlový olej, bambucké máslo, extrakt z aloe vera a výtažky ze skořice a vanilky, které chrání před volnými radikály a zpomalují proces stárnutí pokožky, což mému uchu vyloženě lahodí. ;)




Mléko je velice příjemné, má bezchybnou středně hustou, přitom lehkou konzistenci. Rychle a jednoduše jej vetřete do pokožky. Produkt se nezanechává na pokožce žádnou mastnou vrstvu, opravdu výborně se vstřebává a kůži krásně zjemní, dodá pokožce potřebnou hydrataci a výživu. O vlastnostech mléka víc ani psát netřeba, prostě a jednoduše tento polský produkt je jedním z nejpříjemnějších a nejvoňavějších tělových mazání, které jsem měla za poslední léta možnost vyzkoušet.
:) 




Samostatnou kapitolou je vůně této vanilkovo-skořicové varianty, která je úžasná, božská, dlouhotrvající. Voní jako poctivé máslové sušenky se špetkou skořice a vanilky, maminčino vánoční cukroví, lahodná smetanová vanilková zmrzlina poprášená skořicí... 
Velkým překvapením pro mě bylo, když jsem vůni z pokožky cítila i druhý den a stejně mi vonělo i prádlo a tričko. :)




Všechny tři mléka koupíte za 358 Kč a třeba budete chtít vyzkoušet i jedno z tekutých kuchyňských mýdel, jejichž přísady jsou speciálně navrženy tak, že neutralizují nepříjemné vůně, např. z cibule, což může být pro některé kuchařky rozhodně zajímavé.


Už jste zaregistrovali tuto nevšední polskou kosmetickou značku?
Určitě stojí za povšimnutí...
;)


Ať je vaše jaro krásné, radostné a nápadité.
:))



Veronika

4 komentáře:

  1. Hmmm,značku neznam. Obaly me nenadchnou, ani neurazi:),diky za další tip. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelo, tak to jsme na tom s tím estetickým vnímáním tentokrát podobně.;) Přeji nádherné jaro, Veronika. :)

      Vymazat
  2. Dobrý večer, značku Yope znám. Tělové mléko vyzkoušené nemám, ale kuchyňské mýdlo hřebíček a mýdlo na ruce fík ano. Jsem z nich nadšená. Obzvláště toho hřebíčkového se nemůžu nabažit. Obaly se mi líbí. Obávám se, že teď budu nutně potřebovat i to mléko :-). Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, díky za doporučení hřebíčkového mýdla. Miluji podobné kořeněné vůně a hřebíček obzvlášť. Vyzkouším jej.;) Mějte se krásně, Veronika. :)

      Vymazat