čtvrtek 9. března 2017

Spotřebováno Únor 2017

Příjemné čtvrteční odpoledne přeji!
:)

Bez delších průpovídek jdeme dnes rovnou ke kosmetice, kterou jsem spotřebovala minulý měsíc a dnes poprvé přidám i celkovou bilanci in/out neboli nové/vypotřebované kosmetiky. V únoru mi přibylo 23 kousků a ubylo 12(+1 vzoreček). Celkově tedy +11 produktů.



















Dnes odstartujeme v Lotyšsku...


Kivvi Hydratační sprchový gel Pomeranč a vanilka (250 ml). Má hedvábně krémovou konzistenci, krásně voní, jemně čistí, pěna je bohatá a hustá. Skvělé složení, moc příjemný produkt!
Doporučuji!

Kivvi Mycí emulze pro intimní hygienu s výtažky z řebříčku a měsíčku (150 ml). Nyní mám, myslím, čtvrté balení. Produkt je tím, čím má být, výborně funguje, je šetrný a příjemně voní. Recenzi jste si mohly přečíst už před rokem a půl tady
Pokud ještě Kivvi Mycí emulzi neznáte, vyzkoušejte. ;)




Směřujeme na západ do Anglie a Švýcarska...

Crabtree & Evelyn Krém na ruce Citron, med a koriandr (25 g). Mini krém s osvěžující citronovou vůní, o kterém jsem psala tu. Pro jeho krásnou vůni a účinky bych jej mohla doporučit. Pochopitelně krém nemá čisté přírodní složení, ale pokud na něm netrváte, najdete tu zajímavý produkt, jež dobře hydratuje a ruce zanechává hezky jemné a ošetřené, ač ne na dlouho. Nebude zřejmě stačit suché pokožce a nedoporučila bych ho pro pokožku problematickou a citlivou.

Weleda Citrusový osvěžující sprchový krém (5 ml). Tento druh jsem zkoušela poprvé a nezklamal mě. Těším se, až otevřu velkou tubu, která tu na mě čeká. Weleda sprchové krémy mě hodně baví a pravidelně se k nim začínám navracet.

Odylique Coconut Candy Scrub (5 g). Kelímeček jsem dostala k nákupu na nějakém z anglických e-shopů. Tělový peeling, který je tak dobrý, že ho můžete jíst! Nádherně voněl, úplně jako nakousnutá čokoládová tyčinka Bounty, o peeling se stará třtinový cukr, který při masáži na pokožce pomalu taje. Produkt se mi moc líbil.
Pokud ho budete mít možnost někde vyzkoušet, neváhejte a těšte se! ;)


... na skok k nám (do chlívku)...

Naturinka Kozí mýdlo (110 g). České přírodní ručně vyrobené mýdlo, které obsahuje směs rostlinných olejů, bio bambucké máslo a kozí syrovátku z ekologického zemědělství. Je vhodné k mytí celého těla i pro tu nejcitlivější pokožku, včetně vašich miminek. Mýdlo neutrálně voní, opět šetrně myje, ale bohužel se dost 'blemcá' a brzy se vymydlí.
Mýdlo mi koupila mamka na trzích a docela by mě zajímala i ostatní mýdla Naturinka. Neznáte je?




... a k sousedům na Slovensko...


Ponio Přírodní deodorant Tea tree a citronová tráva (44 ml). Po pondělní recenzi deodorantů Ponio dnes první vypotřebovaná eko tuba a několik obrázků, abyste viděly, co z deodorantu nakonec zbude, když jej vypotřebujete skutečně úplně celý. Výborný produkt, pokud jste ještě nečetly, mrkněte na článek... ;)




... a vracíme se... Anglie, Švýcarsko, Lotyšsko a Čechy.
:)


Odylique Superfruit Concentrate (2 ml). Další ze vzorečků testovací řady Odylique. Jde o směs bio pleťových olejů, jejíž základ tvoří avokádový a jojobový olej a extrakty ze šípku, rakytníku a granátového jablka. Olejové sérum jsem používala jako noční péči a řekla bych, že pleti dobře vyhovovalo. Všimla jsem si i lehkého rozjasňujícího efektu.

Weleda Měsíčkový dětský krém (75 ml). Další ze stálic naší péče o pokožku a jemnou pleť našich dětí. Krém má hojivé a zklidňující účinky, je výborným multifunkčním produktem, není příliš hutný a velmi vhodný na namazání suchých nebo zarudlých tvářiček, pupínků apod.
Máme doma nepřetržitě. ;)

Kivvi Pyrus Cydonia Linea Hydratační pleťové tonikum (150 ml). Mé oblíbené tonikum za rozumnou cenu. Co mě baví nejvíce, je krásná silně medová vůně, přesně jako voní plástve ve včelíně.
Ve stejné řadě najdete ještě tonikum harmonizující, které bych také ráda vyzkoušela.

Mádara Micelární voda (100 ml). Popis téhle přírodní micelárky, jež má na prvních místech ve složení šťávu z aloe vera a růžovou vodu mě natolik zaujal, že jsem jí prostě nemohla nevyzkoušet. Micelárka si ale bohužel moc nevěděla rady s běžnými přírodními řasenkami a namísto odlíčení očního make-upu anebo dočištění pleti spíš líčidla rozmazala a vždy jsem navíc musela na tampon přidat čisticí mléko. 
Vzhledem k ceně malého balení a (ne)účinkům vody bohužel nemůžu doporučit.

Nobilis Tilia Bio Květová voda růžová (200 ml). Čistý hydrolát růže damašské, který mám moc ráda a provází mě už od dob těhotenství a porodu. Tuto růžovou vodu od NT se mi díky její kvalitě vůbec nechce střídat jinou značkou.
Doporučuji, budu pořizovat znovu, tentokrát v plastové lahvičce a přeliji si ji do fialového skla.




Na závěr drobnost z anglické dílny tvůrkyně Tanyi...

Ravenscourt Apothecary Balzám na rty 'Agnes Grey' Bergamot (5 g). Balzám je přírodní, ručně litý, vyráběný v malých sériích a pojmenovaný podle hlavní postavy Agnes Grey z knihy od Anne Bronte. Balzám krásně jemně voní po bergamotu, moc dobře léčí, vyhlazuje a zjemňuje suché rty. Opravdu výtečně o rty pečuje. Jediné minus tohoto produktu byla jeho konzistence, která se z hladké a příjemné změnila v lehce hrudkovitou s miniaturními částečkami, jež musely na rtech nejdřív roztát a pak se sjednotit. Přesto jsem ale balzám používala několikrát denně a moc ráda.
Nyní mám třetí verzi 'Greenwood tree' Peppermint a citron a ta je bez chybičky! :)


Máte zkušenost s některým z dnešních produktů? Jaký balzám na rty momentálně rády používáte vy?



Mějte se nádherně!
:)



Veronika

6 komentářů:

  1. Skvělý cestovatelsky-spotřebovaný výběr ;) Lotyšští Kivviové, vítejte na mém wishlistu! Děkuji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Babeto, já děkuji! Za miloučký komentář.:) Krásné dny, Veronika. :)

      Vymazat
  2. To je ale moc hezký výběr! S Kivvi mám hodně dobrou zkušenost (a poslední dobou jsem doma jejich kosmetiku ani neměla - musím napravit!). A třeba mýdlo od Naturinky mám doma taky - hřebíčkové! Přijde mi, že z toho jejich výběru mýdel je pekelně těžké vybrat jen jedno. Všechny vypadají lákavě! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, komentář od 'velké' Bebe!;):D Tak tedy milá Bebe, na Kivvi určitě nezapomínej, já doma vždycky pár kousků v těch jejich nádherných lahvičkách mám a dělají mi radost obalem i obsahem.;) Třeba zrovna ta tonika a čisticí emulze jsou super a teď jsem si oblíbila i tělovou kosmetiku. Jen ty tělové marmelády jsou na mě až moc mastné, vůbec je nemůžu dopotřebovat. Na mýdla od Naturinky zase někdy juknu, hřebíčkové mi zní moc dobře! Přeji krásné předjaří a dobrou náladu i v uplakaných dnech za okny, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Kivvi kosmetiku jsem měla možnost vyzkoušet jen ze vzorečků :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Misko, a zaujal Tě ze vzorečků některý produkt. Pěkný víkend, Veronika. :)

      Vymazat