úterý 28. února 2017

Jaro do kuchyně

A máme tu poslední únorový den, mí milí. Dopoledne jsme si vyšly na procházku kolem Sázavy a vychutnávaly to vzrušující předjaří, slunce hřálo a my jsme objevily první lístečky kopřivy a v zahrádce se pokochaly poupátky sněženek, které už bělostně září nad zemí...
:)

Já jsem nedávno na internetu okukovala jarní novinky oblíbených značek a e-shopů a vytvořila si takovou malou jarní koláž do kuchyně.
Na nordicday.cz mě zaujalo veselé dětské nádobí od Bloomingville - keramické mini tácky Ellie, laděné do hravých barev s originálními letními motivy. Od Bloomingville také super vtipný dezertní keramický talířek Jade, zdobený zelenými kaktusy a velikonoční papírové ubrousky Feathers. Zajímavá je i nabídka stylového papírového nádobí, které se na jaře a v létě jistě hodí dvojnásob.

Na e-shopu kitchenette.cz jsem se zamilovala do elegantních tmavých příborů od Nicolase Vahé. Černé příbory působí lehce opotřebovaným dojmem, jsou vyrobeny z nerezové oceli pokryté směsí titanu, chromu a hliníku a můžete si tu sestavit a objednat celou příborovou sadu včetně čajových lžiček. Něžnou misku Adelynn s obrázkem spící srnky a obdélníkový talířek z kameniny vidím jako krásný narozeninový dárek pro naši starší dcerku. :) 






Jarní osvěžení do kuchyně bychom tedy měli, tak teď už jen počkat na první bylinky a kvítky a pustit se do jarních receptů. Těšíte se? Já moc!
:))


Objevily jste v poslední době také něco 'svěžího' do kuchyně?


Krásné odpoledne a nashledanou v březnu. ;)



Veronika

4 komentáře:

  1. Jů, to je krása! Nás čeká již brzy nová lavice v kuchyni, a hned nato budeme vyměřovat na masivní stůl, aby k ní sedl jako ulitý - takže co se "drobností" týče, budu si muset letos vystačit se zásobami ve skříních. Ale tipy jsou to nádherné, Veru, a ta srnečka by se líbila i mi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, tak to jsou u vás krásné, velké změny! My naopak v bytě měníme spíš drobnosti a ty velké změny a plány směřují spíš do nového budování na venkově...;) Mějte se krásně, Veronika. :)
      p.s. Juli je v novém účesu naprosto kouzelná a Ty jen záříš! :*

      Vymazat
  2. Krásná koláž, Veru! A díky za tip na ubrousky (však víš ;-D) - už jsem dlouho nebyla na ND, tak nejsem v obraze. Musím to napravit ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, já tam také skoro nechodím, nic nenakupuju. Letos se snažím žít si vesele i bez nákupů.;) Ubrousky jsou něžnost sama... Pa, Veronika. :)

      Vymazat