úterý 19. dubna 2016

Jarní oblíbenci ve sprše

Krásnou jarní noc přeji!
:)

Dnes bych ráda přinesla kousek jara i na blog, tentokráte prostřednictvím několika kosmetických produktů, které jsem si poslední dobou oblíbila a které svým charakterem i obaly tak nějak hezky ladí s jarní přírodou těchto dnů. ;)




Z nabídky českých produktů Nobilis Tilia se k jaru dokonale hodí Sprchový gel s příznačným jménem Dotek jara. Konzistencí spíš připomíná sprchový krém, má osvěžovat, harmonizovat a uvolňovat. Obsahuje mycí složku z glukózy mastných kyselin a po umytí zanechává sametově hebký pocit. K pokožce je skutečně jemný a šetrný, řekla bych, že ji dokáže hydratovat a zvláčňovat, přesně tak, jak slibují výrobci. Specifická směs éterických olejů má za úkol rozptylovat starosti, harmonizovat emoce, oživovat, přinášet radost a dobrou náladu. Produkt je šetrný nejen k pokožce, ale i k životnímu prostředí, všechny použité látky jsou odbouratelné v přírodě a vyráběné z obnovitelných zdrojů. Voní jemně, hezky svěže, cítím mandarinku a nějaké květiny, vůně po umytí vyprchá.




Dalším, dokonale jarním sprchovým pomocníkem je Weleda Březový sprchový peeling. Krásně čistí a vyhlazuje pokožku. Peeling bílé barvy má krémovou konzistenci, jemné  voskové perličky z karnaubského a včelího vosku šetrně odstraňují odumřelé kožní buňky. Tento peelingový krém zároveň pokožku příjemně hydratuje a zvláčňuje, necítíte na kůži mastnotu jako u olejových peelingů, ale pokožka není určitě vysušená a není stoprocentně nutné se po umytí mazat. Vůně peelingu je svěží, hodně příjemná s dotekem citrusů. Lze používat denně, či obden, je opravdu šetrný, nejjemnější z mnou vyzkoušených tělových peelingů.


 ¨

Nakonec jsem si oblíbila i Organyc Intimate Wash pro intimní hygienu, ač mi chvíli trvalo zvyknout si na to, jak řídký produkt je. Ze začátku mi ani moc nevoněl, spíš naopak, nemohla jsem ho vůbec srovnávat s Kivvi Mycí emulzí pro intimní hygienu s výtažky z řebříčku a měsíčku, ale zřejmě jsem si na zvláštní vůni po čase zvykla a už ji ani nezaznamenávám. Produkt má ale stejně dobré účinky jako výše zmíněná emulze od Kivvi, dále je vhodný pro nejcitlivější pokožku, obsahuje výtažky ze slézu a borůvky a olej z bavlníkového semena, který má mít vysoce zvlhčující vlastnosti.




Dnešní svěží čtveřici uzavírá úžasná Čisticí pleťová emulze se šalvějí a mátou od lotyšské značky bio kosmetiky, Kivvi. Je vhodná pro citlivou, suchou a normální pleť, ale i mé, spíš smíšené, pleti výborně vyhovuje. Krémová, bílá emulze se nanáší na navlhčenou pleť, krouživými pohyby se obličej chvíli masíruje a poté se opláchne vlažnou vodou. Má krásnou čistou, jemně bylinkovou vůni, dokonale pleť vyčistí, ale nevysušuje. Necítím suchou pleť dokonce ani když ji nějakou dobu nechám nenamazanou krémem. Nedráždí oči, ty nepálí ani při odličování, a to vůbec, což je dokonalé. Jinak má navíc produkt krásné složení plné nejrůznějších léčivých bylinných výtažků a účinných unikátních složek. 
   




Co nyní zastupuje jaro ve vaší koupelně? Jsem zvědavá... :))



Mějte se báječně!



Veronika



6 komentářů:

  1. Okurkove mydlo z Mydlarny Erde 😍 recenze na blogu

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tohle je komentář podle všech pekelných pravidel :-))))

      Vymazat
    2. Hehe, člověk se je*e s článkem a odměnou je mu tohle :-)

      Vymazat
  2. Nejvíc se mi líbí peeling Weleda. V poslední době na ně mám smůlu. Včera jsem otevřela nový a nemá téměř žádná peelingová zrníčka :-( Weledu jsem zatím nezkoušela. Značka Kivvi mě odrazuje. Kdysi jsem od nich měla vzorek a strašně mi smrděl, že nemám odvahu na další věci :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. První dva produkty jsem už párkrát okukovala a taky bych je ráda vyzkoušela :-) Z intimních mýdel jsem si vyhlédla eoné, složením mě zaujalo asi nejvíc. Na organyc jsem teď mrkla a přijde mi, že složení až trochu zbytečně dominují tenzidy, osobně by mě to od koupě asi odradilo. Každopádně se těším na případnou recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásně nafocené fotky! Březový peeling mám doma, ale zatím jsem ho nezkoušela :)

    Interbeauty Prague

    OdpovědětVymazat