úterý 5. května 2015

New In - kosmetické nákupy Duben 2015

Krásný den, milé čtenářky a blogerky!

Dnes to bude o nějakých těch kosmetických novinkách - takže něco pro milovnice kosmetiky a opět především pro ty z vás, které dáváte v péči o tělo přednost přírodním produktům před chemickými stejně tak jako já. 

Už nějakou dobu jsem moc chtěla vyzkoušet kosmetiku švédské kosmetické značky L:A BRUKKET, která mě okouzlila hned na první pohled, a to jak svými originálními stylovými obaly, tak svým kvalitním složením.
Pro začátek jsem zvolila produkty tělové řady, a to Ručně vyráběné organické mýdlo s esenciálními oleji ze šalvěje, rozmarýnu a levandule, Organické tekuté mýdlo se svěží vůní okurky a máty, Organické tekuté mýdlo s olejem z divoké růže a Tělové mléko s olejem z divoké růže. 
Zatím jsem vyzkoušela pouze tekutá mýdla a obě voní nádherně, výborně hydratují a určitě jsou vhodná pro péči o ruce i tělo. 



















Z DM jsem si přinesla několik málo produktů, které jsem měla vyhlédnuté, a to Alverde kofeinové noční sérum na řasy a Alverde intenzivní pečující krém na nehty a kůžičku Meruňka. Na tyto dva produkty mě nalákala Mitsuuko na svém kosmetickém blogu. ;) Zatím je myslím na nějaké závěry o jejich účincích trochu brzy, ale snažím se oba denně poctivě používat, abych brzy viděla nějaké výsledky (anebo ne). :)  




Z DM ještě nějaké opravdu malé drobnosti, jako mini cestovní balení sprchových krémů Weleda - Růžový sprchový krém a Rakytníkový sprchový krémBel nature bio odličovací ubrousky.   




Na rty jsem si pořídila Kivvi marmeládky na rty, k nákupu na Nordic day jsem si vybrala osvěžující vůni verbeny v Tělovém mléce od Compagnie de Provence, kterou jsem ještě vůbec nezkoušela a těším se na ni a přibylo i něco málo vzorečků - opět Weleda Granátové jablko regenerační tělové mléko a nově Lavera Regenerující tělové mléko bio brusinka.




Největší objednávka měsíce byla v e-shopu naturals.cz. Kromě starých i nových produktů Kivvi, mě tentokrát zajímala i Weleda se svými zubními pastami. Chtěla jsem vyzkoušet jejich Měsíčkovou zubní pastu a Rathanovou zubní pastu a pro Amálku jsem přidala ještě Dětský zubní gel, který už jsme jednou měli a byla jsem s ním spokojená. 
Přidala jsem i jeden produkt od Natura Siberica, a to Krém na nohy pro každodenní péči. Jeden krém na nohy od NS jsem už měla a byl výborný, takže jsem se k jejich krémům na nohy znovu vrátila a neudělala jsem chybu, i tenhle je skvělý.
Zbytku objednávky vévodila lotyšská kosmetika Kivvi, kterou jsem si moc oblíbila už loni v létě a stále ji moc ráda používám a vracím se k ní s nemalým nadšením a novými očekáváními. ;) Kivvi Mycí emulze pro intimní hygienu s výtažky z řebříčku a měsíčku je pro mě v této oblasti jasnou jedničkou a tak už mám druhé balení, stejně tak Čisticí pleťový vitamínový koktejl. Z kosmetického wishlistu si můžu škrtnout i Tělový peeling s aróniemi a hnědým cukrem, Hydratační tělové mléko Pomeranč a vanilka a Hydratační sprchový gel Pomeranč a vanilka. Na poslední dva produkty vonící po pomerančích a vanilce se moc těším, tato parfemace mě zaujala hned na první mrknutí na nabídku Kivvi. Konečně z Kivvi novinek - nové pleťové řady s extrakty z kdoule Pyrus Cydonia Linea jsem jako první zvolila Pleťovou čisticí emulzi a Harmonizující pleťové tonikum. Ve vzorečcích mi přišly ještě dva pleťové krémy této řady - Intenzivní hydratační pleťový krém a Vyrovnávací pleťový krém. Oba vzorečky pleť. krémů už mám vypotřebované a můžu říct, že nebyly vůbec špatné.









Na závěr tu mám objednávku z e-shopu khadi-cz.cz. Na tenhle balíček certifikované přírodní kosmetiky z Indie jsem se strašně těšila a musím říct, že mě ajurvédská kosmetika dostala! Khadi bylinnou pleťovou masku Vetiver už používám tři týdny a je vážně úžasná. Hned jsem začala používat i Khadí šampón ořechová tráva  na normální a mastné vlasy spolu s Khadí práškem Shikakai, což je přírodní kondicionér a vlasová kúra. Shikakai je pro mě docela šokem v péči o vlasy, dosud jsem nic takového nepoužívala, ani co do způsobu použití tak do účinků na vlasy. O těchto produktech bude na blogu určitě ještě podrobnější povídání.
Velmi mě v nabídce zaujaly i Khadí oleje a vybrala jsem si hned dva - Pleťový a tělový olej Centella - regenerační a Pleťový a tělový olej anti-aging - proti stárnutí pleti. Druhý zmiňovaný používám na pleť jako noční péči a prvý především na pokožku mého rostoucího bříška. Líbily se mi i zajímavé vůně sprchových gelů a tak mi do mé skoro sbírky sprchových gelů přibyl ještě Khadí sprch. gel Granátové jablko & pomeranč.









A to už je z kosmetických nákupů minulého měsíce úplně všechno. Aby se nezdálo, že mi v koupelně věci jen a jen přibývají, brzy se podíváme, co jsem v dubnu spotřebovala. Snažím se nákupy a spotřebu držet v rovnováze, tak uvidíme, jestli se mi to alespoň trochu daří. ;)

A co Vy, dámy, znáte, máte anebo s oblibou používáte některý z mých nových dubnových produktů?


Budu se těšit na vaše návštěvy a komentáře a děkuji, že ke mně chodíte!
:))



Veronika



13 komentářů:

  1. Moc pěkné nákupy. :-) Zaujaly mě ty marmeládky na rty. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a díky za návštěvu i komentář. ;) Marmeládky jsou moc fajn, opravdu vyživují rty, jemně voní, mají krásné obaly... Jen to nabírání prstem kdyby nebylo. Raději mám balzámy v tyčinkách, ale Kivvi jsem jednoduše vyzkoušet musela!
      Hezký večer, Veronika. :)

      Vymazat
  2. Teda solidní zásoby, až se moje syslí dušička zatetelila závistí :D Mám toho doma mraky,ale nákupy kosmetiky fakt miluju :))) Kivvi kosmetiku , tedy hlavně novou řadu jsem také nakoupila a poctivě testuji. Mám už dobře vyzkoušený vyrovnávající krém a jsem s ním spokojená, zvlášť jako jsou už vedra nebo dusno se hodí, krém co se vsákne rychlostí blesku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že se mi tu minulý měsíc sešlo víc nové kosmetiky než obvykle, ale polovinu hned používám, ne, že bych to tu skladovala anebo dělala bezhlavě zásoby na roky dopŕedu. :D Já teď budu potřebovat nový pleťový krém, tak přemýšlím, zda si znovu vybrat nějaký od Kivvi či zkusit tentokrát něco nového. Nová řada Pyrus Cydonia Linea je navíc ke koupi za bezvadné ceny, viď? Z čisticí emulze téhle řady sice nejsem tak nadšená jako z té s lopuchem a mátou, ale svůj účel plní, jen se k ní asi po vypotřebování nebudu hned vracet. Ještě chci vyzkoušet tu se šalvějí a mátou, abych to měla kompletní. ;) Těším se na nové Kivvi recenze u Tebe a přeji hezké dny, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Pááááni, to bych nikdy nespotřebovala:-D. Parádní nákup! Já mám novej oční krém od Alverde a hezky voní. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, mně přijde, že jakmile se začne opravdu pravidelně kosmetika používat, ubývá všechno hrozně rychle, přípravky na čištění pleti, šampóny, krémy na ruce... o zubních pastách a mýdlech ani nemluvě. Já už jsem si tak zvykla na ten večerní rituál mazání se po sprše, že se na tu svoji chvíli úplně těším a podobně třeba i s používáním pleťové masky. ;) Oční krém mi po více jak půl roce taky dochází, tak se mrknu i na ten od Alverde, díky za tip. Pěkný den, Veronika. :)

      Vymazat
    2. Ad krém - trochu lepí a je asi "normální". Ale za tu cenu...

      No já jsem právě hrozně líná. Já si klidně složitě upravím vlasy a udělám si makeup jako na ples, ale ta rutina ohledně masek a promazávání celýho těla... To nějak nedávám. A taky jsem zjistila, že čím víc pro to tělo po týhle stránce dělám, tím hůř. Ale postupně přecházím na přírodní pečující kosmetiku, teď mi vyhovuje tea tree a miluju ty vůně nevoňavejch krémů:).

      Vymazat
  4. Ani by som nemusela ísť do obchodu, nakúpila by som aj u teba ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknelko, díky! Uvařila bych Ti k tomu nakupování navíc voňavý čajík, aby Ti u mě bylo ještě příjemněji a aby ses třeba znovu ráda vrátila. ;) Krásný slunečný den, Veronika. :)

      Vymazat
  5. Ty pasty od Weledy jsou pěnivé nebo ne? Pěnu v ústech totiž tak úplně nesnesu, a tak zatím používám jen pasty od Urtekramu - jsou skvělé a mají i úžasné složení.
    Na Khadí jsem úplně zapomněla, až se stydím. A přitom jsem vůbec nebyla nespokojená... Měla jsem sprchový gel neem & grapefruid - voněl pěkně, i když nijak výjimečně. A pak pleťový a tělový olej růžový lotos, do kterého jsem se naprosto zamilovala... I kdyby mi nedělal dobře, snad bych byla schopná si ho znovu koupit už k vůli té vůni... Žádná jiná vůně tuhle zatím nepředčila - je výrazně dřevitá a po namazání jsem ještě dlouho měla pocit, jako bych byla někde v lese. První týdny jsem k lahvičce pořád chodila čichat a nemohla se vůně nabažit. :-)
    Tehdy mě zaujala i ta vlasová péče, ale pak mi to úplně vypadlo z paměti, musím jí dát šanci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Neriah, díky za zastavení a tvůj komentář. ;) Pasty od Weledy pění úplně minimálně, spíš vůbec, mám tedy zatím vyzkoušenou jen tu měsíčkovou, která mě ze začátku moc nezaujala, ale zvykla jsem si na ni jak to mám poslední dobou většinou u všech nových přírodních past. Jinak doporučuji zubní pasty Dr. Hauschka, které též skoro nepění a hodně jsem si je oblíbila při zkoušení vzorečků. Pak i ze zahraničního e-shopu objednané Green People (viz mé předchozí příspěvky Spotřebováno).
      Khadí jsem pro sebe objevila teprve nedávno, a to u přátel, kteří žijí v mnoha směrech dost alternativním způsobem, a tak jsem značku vyhledala, prošla nabídku a objednala první várku produktů. S maskou jsem velmi spokojená, stejně tak se šampónem a kondicionérem v prášku (až na skutečnost, že procedura mytí vlasů dost dlouho trvá a s malým dítětem na ni ne vždy mám čas). Ještě mám sprchový gel, je přírodní, hezké složení, jemná vůně, není špatný... asi vyzkouším postupně i jiné. Z olejů používám teprve jeden - Anti-aging jako noční péči na pleť a moc mně i mému muži voní, zdá se, že mi prospívá. Moc děkuji za tip na olej růžový lotos, určitě někdy pořídím, pocit 'jako bych byla v lese' to zní jako kouzelná formulka přesně pro mě. ;) Zdravím a přeji pěkné dny a příjemné chvilky (třeba s kosmetickými rituály;)), Veronika. :)

      Vymazat
    2. Děkuju za reakci. ;) Tak to Weledu někdy vyzkouším, zpočátku nezajímavé pasty mi nevadí, spíš naopak. Já si zrovna objednala jednu, u níž jsem si až po odeslání objednávky všimla, že je slaná. Tak snad to s ní vydržím, a třeba mě ještě mile překvapí. :-) Děkuju za tipy i na ty ostatní, určitě se na ně taky jednou dostane, asi bych nevydržela používat pořád jednu a tu samou, ač ve všech směrech výbornou.
      Ta vlasová péče od Khadí mě vážně láká, v příští objednávce kosmetiky se na ni nejspíš zaměřím.
      A doufám, že jestli si ten olej pořídíš, bude ti taky tak vonět, zatím ale všichni, kterým jsem dala přivonět, byli nadšení. :-)

      Vymazat
    3. S těmi zubními pastami a vlastně i s ostatními produkty, hlavně tělové péče, to mám podobně, také mě nebaví používat pořád tutéž věc, i když mi vyhovuje. Ráda zkouším nové produkty a značky a že se s těmi kvalitními a zajímavými roztrh pytel (anebo jsem to dříve tak nesledovala). Ta pasta od Weledy mě nakonec začala bavit, možná se k ní i za čas vrátím. ;) Dám vědět, jak se mi líbí olej růžový lotos, už ale tuším, že ani mne nezklame. :) Hezký večer, V.

      Vymazat