středa 15. dubna 2015

Víkend

Krásný jarní den přeji všem mým milým čtenářkám. Nevím, jak je to s přicházejícím jarem u vás, ale já poslední dobou zkrátka vůbec nestíhám přispívat na blog. Bohužel. Denně tu mám řadu dalších věcí, které se tváří důležitěji než sezení u PC a to nemám stále umytá ta okna. Pravdou je, že přes den jsem raději s dcerkou venku na sluníčku a večer, kdy by se na blog nějaký ten čas našel, usínám většinou spolu s ní. Nu, alespoň mám dostatek spánku. ;)
Hned po neděli jsem si připravila pár obrázků z uplynulého víkendu, ale dostávám se k nim až dnes.


Páteční Málinčiny narozeniny bez dortu, zato  se svíčkami. :))





Sobota v přírodě.


V sobotu jsme uháněli do přírody, na bylinky, procházku a někteří i vykoupat se. :D Že můj muž neváhal a využil krásného počasí, aby do vody na přehradě alespoň po krk vlezl, mě už nemohlo překvapit, ale že se k němu nadšeně a rozhodně přidala i Málinka, tak to bych úplně nečekala. Cákala si nožičky navzdory ledové vodě a kdybych jí dovolila, nechala by se namočit snad celá jako tatínek. Obrázek jich obou běhajících po hrázi jak po nudistické pláži mě dost rozesmál. Je až k nevíře pozorovat chování a projevy dětí, jak jsou často nám rodičům podobní anebo jak snadno přejímají naše chování. ;)  









Odpoledne jsem s radostí zahájila práci na zahrádce a začala jsem setím nějaké té zeleniny a bylinek.


Prozatím máme zaseté ředkvičky a kopr z mé loňské bio sklizně. ;)







Přestože Málinčiny narozeniny budeme slavit u nás až nadcházející víkend, babička už první dort pro naši dvouletou upekla na neděli.
Jak se zdá, Málinka má dorty moc ráda - hořící svíčky, ochutnávání čokolády, krájení... samotný dort jí ale, co se konzumace týče, nijak nezajímá. Svou porci dokonale 'nakrájela' svým novým příborovým nožíkem na fašírku a pak uznala, že stačí a šla se věnovat něčemu jinému. ;) 









A já tyto dny přemýšlím nad nadcházející nedělní oslavou i nad tématy na blog, kterých mám v hlavě dost, jen nevím, kde začít, co byste tu viděly rády i vy, mé čtenářky. 
Mám v plánu další kosmetické články, tentokrát třeba na téma jedné luxusní čistě přírodní české kosmetiky, kterou bych moc ráda vyzkoušela, povídání o tom, co ráda čtu sobě a co nového čteme poslední dobou s Máli, tipy na slušivé těhotenské oblečení a snad i nějaký ten můj nový těhu outfit. Pak bych ráda napsala svoje postřehy o těhotenských krémech a olejíčcích, zkrátka o mazání rostoucího bříška i ostatních partií, které mi poslední dobou pomalu ale jistě kynou, o mnou nově používané ajurvédské kosmetice, ale i o tom, s kým souzním, co se týká teorie o nemocech a jejich léčby. Někoho by mohlo zajímat třeba i to, jak se připravuji na druhý porod, kde a jak bych ráda, aby proběhl, kde a proč zřejmě nakonec proběhne ve skutečnosti a zda jsem se podobně připravovala i na ten první.
Určitě bych vám ale ráda ukázala i nějaké menší změny u nás doma, co nového mi tu dělá radost a co plánuji v našem bytečku změnit, než budeme místo tří čtyři. Líbí se mi i spoustu novinek v nordic stylu, z nichž některé se, doufám, objeví i u nás anebo v naší ložnici u rodičů mého muže, kterou bychom si během příštích měsíců rádi trochu pozměnili k obrazu svému, jelikož tam dost často přespáváme, a to na rozvrzaném starém gauči, takže změna už je víc než nutná. Často mám i nápady pro články z kuchyně, třeba to, co chutná v těhotenství mně, která zdravá a rychlá jídla nejčastěji vařím a na čem si ráda pochutnává Amálka, kde kupujeme ty nejlepší kozí sýry, co znám a proč atd.
Nápadů je zkrátka spoustu a moc by mi pomohlo a potěšilo, kdybyste mi i vy napsaly, co by tu zajímalo nejvíc právě vás. :)


Budu se těšit na vaše komentáře a návštěvy a přeji vám báječné odpoledne. 
:))


Veronika     

6 komentářů:

  1. Souhlasně kývu hlavou.
    Více světla, více tepla a čas u počítače se tomu uměrně zkracuje.
    V hlavě spousta nápadů, karta ve foťáku se plní, ale...

    Každý den se na okna chystám. Dokonce jsem si koupila novou stěrku. Ale to zahradničení má před okny stále přednost :)

    Tak za mě, když mám těhu za sebou, bych ráda změny u vás doma, co nového u vás doma, plány a změny. I plány a změny na zahrádce mé oči přilákají.

    Pěkné dny přeji,
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, já bych si u Tebe ráda přečetla o novinkách u vás doma, o kosmetice, vaření a knihách pro velké i malé. Budu se moc těšit ;-).
    A na okna jsem se taky ještě nedostala ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se do klubu "nemytá okna", holky ;-)
    Verčo, já se těším na příspěvky s pupíkem, srovnání poprvé-podruhé, přípravy na porod... Chodím k tobě ráda a čtu vše, jen ne vždy komentuju, takže přijdu, i kdybys psala o přípravě betonu :-)
    Hezký jarní večer! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer Verunko, také se hlásím do klubu nestíhačů umytých oken :-) jsem také raději s mrňouskem venku na procházce ( já jsem ta, co si psala soukromě o radu s hackou, tu už máme 2 měsíce a opravdu super věc).
    Jinak také od Vás čtu ráda vše, ale nej mě lákají ty knížky pro velké, tipy na zdravé pokrmy a českou přírodní kosmetiku.
    Přeji krásné jarní dny Jana V.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný fotky... s dortem, s odrazem na hladině...perfektní. Mám moc ráda články o kosmetice, ale vlastně je mi to fuk, piš o čemkoli a je to fajn!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny připravované články zní skvěle, ale nejvíc se těším na vše okolo těhotenství a porodu:)

    OdpovědětVymazat