pondělí 1. prosince 2014

Můj voňavý adventní věnec

Krásné první adventní pondělí přeji!

Na většině mých oblíbených a pravidelně sledovaných blogů se včera či dnes objevily první krásné adventní příspěvky. Adventní věnce, svícny, kalendáře i ostatní originální či tradiční vánoční dekorace.

U nás bude výzdoba spíš decentní, svíčky, stromečkové dekorace, hyacinty a letos poprvé také mnou vyrobený adventní věnec.
Sice mám už nějakou dobu koupené malé hrnečky Design Letters s čísly 1-4, které jsem původně plánovala použít k vytvoření adventního svícnu, ale nakonec to se svícnem/věncem dopadlo úplně jinak.
V sobotu jsme ještě s jednou další maminkou byli v místním MAMMA CENTRU na adventní dílně, kde se jak jinak než vyráběly adventní věnce, zdobily medové perníčky, vyráběla vánoční přáníčka.
Také se ale popíjel voňavý punč a ochutnávaly sladké dobroty. ;)
I když jsem pro letošek měla naplánováno trochu něco jiného, vyrobila jsem si více méně klasický adventní věnec a moc mě to bavilo. Chtěla jsem, aby byl co nejvíc přírodní, nepřeplácaný barvami ani ozdůbkami. To se mi docela povedlo, jen máme věnec takový divočejší, zato nádherně voňavý. Dnes ráno, když jsem přišla do místnosti, mě úplně pohladila ta překrásná vánoční vůně jehličí. 
:)) 
























Zatímco já jsem odpočívala tvořením adventního věnce, Amálku měl na starost celé odpoledne tatínek a tak když zkončila adventní dílna, mohla jsem se jít po delší době zase trochu hýbat a tentokrát to bylo pro mě úplně něco nového, totiž trénink na TRX (Total-Body Resistance Exercise aneb Cviky pro zatížení celého těla). Jde o cvičení na závěsném systému TRX, jež zapojuje více rovin pohybu. Při cvičení se používá svá vlastní hmotnost a buduje se především silné a stabilní jádro.
Hodina byla dost náročná, přestože jsme cvičily cviky s minimální zátěží pro začátečníky.
Mně se cvičení s TRX ale zalíbilo hodně a to i kvůli tomu, že lehký design TRX umožňuje cvičit v tělocvičně, doma anebo si rovnou udělat posilovnu v přírodě, třeba v lese. ;)   

Po celkem aktivní sobotě jsme si udělali klidnou první adventní neděli a jeli navštívit moje rodiče, u kterých jsme všichni společně poobědvali.



A jak jste zahájili letošní advent u vás? 



Krásný podvečer!



Veronika

4 komentáře:

  1. Krásnej věnec! Jestli dobře vidím břečťan, ten je vyloženě adventní...pěkný! Ten zelenej a voňavej kus přírody mi doma chybí, musím napravit! Malá má krásná očka;-). L.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru přesto je věnec nádherný! Díky samým přírodninám působí krásně elegantně. U nás by se ujal určitě, můj drahý nese moje netradiční adventní svícny těžce :-D

    A na TRX taky chodím, prokládám to ještě jiným cvičením, a někdy jen uzvednout vlastní tělo není vůbec žádná sranda. Tak jen vydrž a pokroky určitě uvidíš ;-).

    Krásný předvánoční čas přeji, paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I můj muž je z mých dekorací občas v rozpacích, adventní svícen se mu samozřejmě vůbec nelíbí:-D.

      Vymazat
  3. Veru, věnec je moc pěkný ... Amálka je parádnice,má úžasnou čepici :)
    Petra

    OdpovědětVymazat