pátek 8. srpna 2014

Horečka

Krásný pátek přeji!

Poslední dny byly u nás docela náročné... Můj taťka byl přes víkend v nemocnici se zánětem šlachy (to by jeden neřekl, jakou neplechu může nadělat zadřená tříska), maminka má potíže se zády a s nohou a aby toho nebylo málo, Amálka v úterý dostala vysoké horečky. Horečka se jí rychle vyšplhala až ke 40 °C. Celý den jsme se pokoušeli horečku regulovat jen pomocí studených zábalů, nijak výrazně ale neklesala a pomalu začala Málinku vyčerpávat, a tak jsme druhý den sáhli po nějakých těch antipyretikách.
Včera ráno jsme se poprvé dostali pod 38 °C. Během včerejška pak teplota klesla. Jak rychle horečky přišly, tak rychle také odešly. Odpoledne už jsme naměřili zase normálních 37 °C. Uvidíme, jak bude onemocnění probíhat dál, jestli nejde třeba o šestou nemoc. Dnes se Málince začaly na tělíčku objevovat růžové pupínky (mini flíčky), a tak si myslím, že by to ta šestá nemoc mohla být...
Máte s vysokými horečkami u batolat bez jiných příznaků nějaké zkušenosti, maminky? Anebo se šestou nemocí?

 
U naší Amálky jde o první onemocnění a já už vím, jaký strach může rodič mít, když je jeho dítko nemocné...
 
 
Přeji vám krásný víkend bez nemocí!
:)
 
 
 
Veronika

8 komentářů:

  1. Veru, to je zlatíčko. Já když byl Adam malý a měl teplotu, tak jsem tomu dávala tři dny, pokud neklesala tak jsme šli k doktorovi. A pokud bude mít vyrážku, tak bych raději k doktorovi šla. V každém případě , přeju Amálce i ostatním členům rodiny brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak vyrážka se nám už rozšířila po celém tělíčku, asi doopravdy jde o šestou nemoc. Jen mě zaráží, že v souvislosti s touto nemocí všude píší, že děti jsou veselé, hrají si, jedí... Amálka skoro nejí, aspoň že se ode mě občas napije mléka, ale i to chce méně (a to už je v jejím případě opravdu s podivem), ani nemá náladu a zeslábla. Snad to brzy přejde, po neděli každopádně zajdem k naší doktorce. Ať jste i u vás všichni zdraví, Veronika. :)

      Vymazat
  2. My jsme šestou nemoc prodělali nedávno, malá měla necelých 12 měsíců. Tři dny měla vysoké horečky (39,6), čtvrtý den ráno se probudila usměvavá a bez teploty a za chvíli se celá osypala vyrážkou. A byl pokoj :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, díky za komentář. Já jsem o šesté nemoci ani pořádně neslyšela, až tento týden, když jsem hledala na internetu... Ty vysoké horečky bez jakýchkoli jiných příznaků mě, přiznám se, docela vystrašily. Teď má Amálka vyrážku, ale pořád čekáme, kdy se vrátí její veselost a dravost. Snad to spolu brzy zvládneme.;) Hezké dny, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Ahoj Veru, děkuji ta pozvání na blog. Už jsem se tu zabydlela :)
    Amálka je nádherné zlatíčko... a je mi moc líto, že onemocněla. Já zatím s nemocí našeho PaPrdka zkušenost nemám kromě rýmičky a kašle, ale to bylo skoro bez teplot.
    Tak Amálce moc držím palečky a posílám hodně energie k uzdravení.... A těším se na další články...
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kat...., děkuji za návštěvu a moc Tě tu u mě vítám! :) Vypadá to, že Amálce už je lépe, včera se jí sice vyrážka o dost zhoršila, hlavně za tu chvilku strávenou venku na sluníčku, ale večer už bylo zase skoro dobře, dokonce si chvilkami vesele hrála s malým kamarádem a zřejmě jí pomohla i koupel v chladnější vodě v bazénku. Uvidíme dnes...
      Krásné dny a ať je i nadále váš chlapeček jako rybička, Veronika. :)

      Vymazat
  4. Veru, doufám, že je Amálka zdravá. Vypadá tak roztomile i s bacilem. Hezké dny, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moni, Amálka už je zase zdravá, tedy skoro zdravá, tentokrát si přivezla z výletu rýmu a teče jí z očí, ale náladu jí to nijak nekazí a lepší se to. Doufám, že teď se nám budou zase nemoci pěkně vyhýbat a to přeji i Tobě.;) Krásné dny, Veronika. :)

      Vymazat