pátek 11. července 2014

Hortenzie

Kytici krásných hortenzií jsem si dnes přivezla od babičky mého muže. Květiny jsem si nastříhala z obrovského pětačtyřicetiletého keře, jež roste celou tu dlouhou dobu na témž místě.









Zajímavé je, že na jednom keři kvetou květy různých barev. Nevíte, čím to je?
























Fotky jsou pořízené dnes odpoledne přímo u nás na zahradě, ale teď už mi kytička dělá radost doma ve váze...









Tento příspěvek je zároveň rozloučením s krásnou vázou (lahví na slivovici), která nepřežila zvedající se vítr před dnešní bouřkou. :( Zbylo z ní jen pár střepů...




Všem zahradnicím, i (ne)zahradnicím přeji krásný večer i celý víkend!



Veronika

8 komentářů:

  1. Hezka Hortenzie ,pokud ja vim tak barva ma byt ovlivnena kyselosti pudy ale tady to tak asi nebude .

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Ello, to jsem se právě také dočetla, ale v tomto případě se mi to zdá divné... více barev na jednom keři... Přeji krásné dny k vám na jih, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Veroniko, ta je opravdu nádherná! Je to zvláštní, ale asi ne nezvyklé, podle tohoto článku ;) http://www.magazinzahrada.cz/rostliny/hortenzie-vznesene-kralovny-vaseho-zeleneho-kralovstvi.html, tak asi za to může to úctyhodné stáří. Takové keře jsou snové, jeden podobný jsem si akorát fotila o víkendu ve Dvoře Králové :). Máte úžasné fotky, vždy s nápadem, nádherně se mi u Vás kouká a čte. Mnoho pozdravů a přání letní pohody - Martina a holky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martino, moc děkuji za zastavení se a tak milá slova! Těší mě, že dámě s takovým vkusem, jaký máte Vy, je u mě dobře.:) Já na Váš blog chodím moc ráda, je mi nemalou inspirací.
      S těmi vícebarevnými hortenziemi je to zajímavé... díky za odkaz na článek, dozvěděla jsem se něco nového.;)
      Posílám pozdravy od nás z Vysočiny a přeji krásné prázdniny, Veronika. :)

      Vymazat
  4. Veru, jsou překrásné a podařilo se Ti je skvěle zdokumentovat. Krásné dny, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni, moc díky a měj se senzačně, Veronika. :)

      Vymazat
  5. Verunko jsou nádherné,
    miluji hortenzie a už se nemůžu dočkat na ty své snad po návratu ze severu už budou v plném květu.
    A demižonu je mi líto byl úžasný.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, tyhle babiččiny už pomalu odkvétají, to bylo nádhery... Nad rozbitou lahví jsem si taky smutně povzdechla, ale ne na dlouho, co už se dá dělat... Věřím, že objevíme další...:)
      Ať Tě po vašem návratu doma přivítají stejně krásné hortenzie a pěkné slunečné dny, přeje Veronika. :)

      Vymazat