úterý 15. července 2014

Červencoví oblíbenci u mě v koupelně

Poslední dobou nemám zrovna chuť vysedávat dlouho u PC, doma se sotva mihneme, většinu času trávíme venku. Když už se do našeho bytu přece jen vrátíme, tak se pere, věší, sbírá... ano, vypereme všechno to ušmudlané, pokecané, vyuzené kouřem, šup s košem čistého prádla zpět do auta a frčíme zpátky na kopec... A žehlička má dovolenou. :)

Aby můj blog v těchto krásných slunečných dnech úplně neusnul, dnes přidám článek o svých koupelnových oblíbencích uplynulých několika týdnů.

Za registraci v Provence Beauty Clubu u L'Occitane jsem se svou první objednávkou dostala i sadu 'To nejlepší z L'Occitane', sadu nejprodávanějších výrobků. Součástí balíčku byl Šampón na suché a poškozené vlasy (cestovní balení 75 ml), Kondicionér na suché a poškozené vlasy (cestovní balení 75 ml), Sprchový gel Verbena (cestovní balení 75 ml), Tělové mléko Verbena (cestovní balení 75 ml), Krém na ruce (10 ml) a Extra jemné mýdlo Mléko (50 g).

Šampón a kondicionér na suché a poškozené vlasy mě mile překvapily. Díky obsaženým esenciálním olejům produkty nádherně voní a vůně je z vlasů cítit ještě druhý den. Oba výrobky obsahují totiž komplex hned pěti esenciálních olejů, a to Ylang-ylang, sladký pomeranč, levanduli, geranium a anděliku. Vlasy jsou po umytí nádherně hladké a lehké a také se moc pěkně lesknou. Bohužel jsem včera obě cestovní balení vypotřebovala a kdyby už na cestě ke mně nebyl balíček s vlasovou kosmetikou Natura Siberica, nejspíš bych objednala plná balení. Určitě se ale tyto voňavé lahvičky od L'Occitane do mojí koupelny vrátí.




Dalšími mými oblíbenci od L'Occitane se staly Sprchový gel Verbena a Tělové mléko Verbena. Tyhle dvě lahvičky voní svěží citrusovou vůní aromatických lístečků verbeny. Vůně se hodí obzvlášt na léto. Po osprchování a namazání vás krásně nabudí. Kromě esenciálního oleje z verbeny ve složení sprchového gelu navíc najdete esenciální oleje z pomeranče a citrónového stromu. Dovedete si tu nádheru představit? Já si ve sprše připadám jak uprostřed sicilského citrusového sadu, kam teplé sluneční paprsky natahují své pacičky a když mě kůže ze slunce začne pálit, přijde chladivý deštík... stačí jen zavřít oči. :) Tělové mléko obsahuje extrakt z organické verbeny, který pomáhá uklidňovat pokožku. 



















Tělová a vlasová kosmetika L'Occitane mě zatím mile překvapuje. Výborný byl i Krém na ruce s 20% obsahem bambuckého másla, medem, s výtažkem z mandlí a kokosovým olejem. Balení bylo ale tak miniaturní, že jsem si ho ani nestačila náležitě užít. Tento hutný, výživný krém svým rukám určitě znovu dopřeji.


A co vy, dámy a slečny, máte rády L'Occitane a pokud ano, které výrobky byste doporučily vy?


Přeji krásný den!



Veronika


8 komentářů:

  1. Dobrý den, já ho miluju. Mám slaměnkové krémy i čistidlo. Šampon používám je a také super. Pak novinkovou vůni třešeň s malinou, tu už nakupujou všechny ženy z našeho rodu. A pak třešňový krém na ruce kupuji pravidelně. Takže já na něm úplně frčím. Jo a ještě verbena sprcháč, ten mne ale zase až tolik nenadchl...Hezký večer Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, díky za komentář a tipy na Vaše oblíbené produkty. Dostala jsem vzoreček slaměnkového krému a sama jsem naň zvědavá. Ten třešňový krém na ruce určitě také vyzkouším, miluji krémy na ruce...;) A vůně třešeň s malinou to je jistě nádhera, léto skryté v jedné vůni, musí to být vůně s velkým 'V', když ji u vás používají všechny dámy.:) Přeji krásný den, Veronika. :)

      Vymazat
  2. šampon je super :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Nikoj Ka, díky za zastavení se a pozvání k Tobě, určitě na giveaway mrknu a jsem ráda, že jsi se šampónem taky spokojená.;) Pěkné léto, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Krásný večer ,
    zatím jen s krémem na ruce a je úžasný všem doporučuji a určitě brzy přibudou další.
    Krásné fotky.
    Přeji krásné letní dny Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Adélko, na krémy na ruce se chystám a těším se na ně. Nejdřív asi pořídím velký s bambuckým máslem, ten si jistě oblíbí i můj muž (nemá zrovna v oblibě květinové a ovocné vůně;)) a pro sebe třešňový, který tu zmiňovala Lenka.
      Díky za návštěvu a přeji krásné dny na sever, Veronika. :)

      Vymazat
  4. Tak to vypadá božsky, škoda jen že jejich kosmetika je tak předražená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Nicco, vítám Tě u Tygrů a děkuji za zastavení se.:) U nás je bohužel spousta zboží často i několikanásobně dražší než v zemích jejich výroby.:( Naštěstí už dnes existuje velký výběr zahraničních e-shopů, kde se dá nakupovat výhodněji, anebo spojit třeba dovolenou či výlet do nějaké té metropole s nakupováním oblíbených tamních produktů. To se pak nákup může i docela oblevnit (tedy pokud člověk do košíku nepřihodí dalších pět krémů, které 'musí' mít;)).
      Krásné letní dny, Veronika. :)

      Vymazat