středa 16. dubna 2014

Výhra s Nordic Day

Podle rčení Štěstí ve hře nešťěstí v lásce a naopak, bych se asi neměla žádných soutěží, nebo jak se dnes v blogovém světě říká give-away, vůbec účastnit. Našla jsem přece milovaného a milujícího :) muže, a tak by se mi tedy všechny případné výhry měly obloukem vyhýbat. Jak je ale vidět, v životě lidském můžou být i takové okamžiky, kdy tohle rčení tak úplně neplatí. :)  
Vyhrála jsem totiž v soutěži s Nordic Day krásný designový samolepící trhací bloček Not To Do od Design Letters. 



Bloček je nádherný! Jistě by se mi k němu hodily ještě tužky Design Letters, ale ty třeba zase příště...






Velký dík celému týmu v Nordic Day a Bella Rose!! Balíček dorazil bleskurychle a moc mě potěšil! :))



















Děkuji!
:)


Veronika


Žádné komentáře:

Okomentovat