sobota 5. dubna 2014

Amálčin šatník...

... potřebuje doplnit. Ostatně jako zhruba každé dva až tři měsíce. Děti a kojenci zkrátka strašně rychle rostou a tak nám maminkám nezbývá nic jiného než oblečení pravidelně přebírat, vyřazovat a dokoupit vše potřebné v další velikosti.
Už jednou jsem zde zmínila svou oblíbenou značku dětského oblečení mini Boden. I tentokrát mám mezi letními novinkami hned několik oblíbených kousků, které by naší Amálce moc slušely. :))



V pátek jsem vyřadila všechny zimní a malé oblečky a tak hned máme spoustu místa na nějaké ty letní šatičky. Bez těch se myslím neobejdeme. Teď už jen které vybrat?










Které byste vybraly vy, maminky a babičky??




Roztomilých triček máme sice nakoupených dost, ale tahle zvířátková mě dostala! Tyrkysové s prasátkem je pro naší holčičku jako stvořené. :)



A tady ještě něco opravdu hezoučkého pro parné letní dny...



Pro takové dny jsou samozřejmě potřeba i plavečky, klobouček a potom něco měkkého na zabalení po koupání. 



Je k mání i spousta krásných modelů pro trochu starší slečny.



No a jestli máte dům plný kluků, nebuďte smutné, pro malé pány mají snad ještě úžasnější kousky!









 
Tak co se líbí Vám?
 
 
Dám určitě vědět, pro co jsem se rozhodla já.
 
 
 
 
 
Mějte se krásně!
 
 
Veronika

2 komentáře:

  1. Kdyz ono se tak tezko vybira vsechno je krasne ,kdybych opravdu musela vybrat tak na prvni fotce ty dvoje saticky v pravo.Tricka jsou krasna a ty letni satecky pod nima tez o takovych krasnych vecech jsme si mohly jen nechat zdat kdyz nase deti byly male.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ello, úplně souhlasím, když už se rozhodnu, že něco pořídím, je to vždy nelehké rozhodování, tolik krásných věcí! Oboje šatičky, které se líbí Vám, jsou moc hezké, ty něžné kytičky, ách...:) Bílé jsou i mým favoritem, ale to by naše holčička musela být asi nějaké jiné miminko, u nás by zůstaly čisté tak půl hodiny.:)

      Vymazat