neděle 17. května 2015

CRABTREE & EVELYN Citron, med & koriandr 60ti vteřinová manikúra/ 60 Second Fix Kit for Hands

Před dvěmi hodinami jsme se s Amálkou vrátily z oslavy šedesátin, kde jsem se já pěkně nacpala (jako mimochodem v poslední době dost často; můj muž si myslí, že podle mého chování - přemísťování balvanů na zahradě a chutě k jídlu, nejspíš tentokrát nosím pod srdcem syna, já ale o tom tak přesvědčená nejsem a poslední dobou mám spíš pocit, že by tam mohla být druhá princezna) utancovaná Málinka už spokojeně chrupká a já si říkám, že je přece jen škoda, že už jsem nestihla sníst druhý kus toho nejlepšího a nejkrásnějšího dortu, který můj (někdy trošku zmlsaný;)) jazýček doposud okusil. :D Nakonec jsem se přece jen odprostila od myšlenek na dort, řízečky, roast beef, zvěřinovou paštiku, domácí houstičky, chlebíčky, rozličné sýry i jahody, borůvky a meloun a šla se raději odlíčit, vypucovat zuby a namazat ručky novým krémem s vůní kosatce od Crabtree & Evelyn. No a jak se tak dívám na tu elegantní, štíhlou, zkrátka moc krásnou tubu a v duchu si říkám, jak je design balení C.& E. vydařený, vzpomněla jsem si, že už mám na blogu nějakou dobu připravené obrázky dalšího kosmetického pokladu na ručky od Crabtree & Evelyn. A tak než půjdu spát a pohladím ještě před usnutím tu milovanou malou tvářičku, napíšu vám pár slov o dvou voňavých tubičkách, jejichž obsah pro změnu hladí moje ruce. ;)
Přijde mi dokonalý nápad vymyslet pro péči o ruce takovéhle duo dvou skvělých produktů, které se výborně doplňují, fungují a jejichž použití navíc nezabere víc než pár minut.   



Parťáci peeling a krém na ruce v parfemaci Citron, med & koriandr navíc opravdu nádherně voní, nejvýraznější je rozhodně citronová složka. Já mám citrusové vůně obecně moc ráda a všimla jsem si, že většina lidí řadí citrusové vůně mezi své oblíbené. Jakmile kosmetika voní po citronech, grepech, mandarinkách nebo bergamotu, jsem téměř jisto jistě lapena a pak už jen nadšeně čmuchám a čichám k namazaným rukám, vlasům anebo pokožce. :) 



A jak tohle duo tedy vlastně funguje? Po dlouhém dni, práci na zahradě, anebo kdykoliv když si prostě jen chcete užít tuhle neskutečně voňavou a příjemnou záležitost se svýma rukama ;), nejprve nanesete trochu peelingu (bílá tuba na obrázcích) na umyté ruce. Já je jen zlehka osuším, přijde mi, že je to tak lepší než když se peeling nanáší na úplně suché ruce, lépe jej dovedu rozetřít na pokožku rukou a promasírovat ji a neodpadávají tak ani žádná zrníčka. Ruce pak chvíli jemně masíruji, ale nikdo neříká, že tuhle část opravdu musíte odbít za třicet vteřin až minutu, jak to stačí mě. ;) Potom peeling z rukou důkladně smyji a už v téhle fázi se těším z nádherně hebkých, úplně nových rukou a přeji si, aby takové byly každou minutu, celý den, všechny dny v roce včetně Silvestra a aby to tak bylo až do konce života (zcela nesobecky). :D 



Pak je tu ale ještě druhá neméně příjemná a voňavá část téhle procedury, a to stejně báječný krém na ruce ve žluté tubě. Namažu si ručky, nezapomínám ani na nehty a nehtovou kůžičku, která si v podobné péči libuje nejvíc a pak chvíli počkám, až se krém dostatečně vstřebá. (Neběžím hned do postele, i když ve voňavých citronových peřinách se spí taky dobře.:)) 



Jak už jsem zmínila, ošetření rukou s touhle sadou trvá skutečně jen chvilinku, ale výsledek je podle mě srovnatelný s ledajakými zábaly či maskami na ruce, jejichž použití může zabrat mnohem více času.



První věcí, které si snad každý, kdo duo vyzkouší, všimne, je hebkost pokožky. Ručky jsou sametové a jemné. Peeling tu dobře plní svůj úkol odstranit suché odumřelé šupinky kůže.  



Pokožka rukou je hezky hydratovaná a díky obsahu olejů a bambuckého másla rovněž vyživená. Pochopitelně je třeba mazání po nějaké době zopakovat, ale oba produkty dohromady stačí používat jednou denně nebo i jen několikrát týdně.
Pokud máte ale velmi citlivou nebo problematickou kůži na rukou, doporučovala bych používat peeling velmi jemně, kůže by hrubším obrušováním mohla zarudnout, peelingové částečky jsou spíš hrubší.



Set 60ti vteřinové manikúry je k dostání buď v klasickém balení dvou výrobků po 100 g/ml anebo v mini balení po 25 g, které mám já. Značka nabízí hned několik parfemací těchto pečujících setů, na českém e-shopu jsou to momentálně vůně La Source a Rosewater. Mini set pořídíte za 260 Kč a klasický set plných balení za 810 Kč. V nabídce anglického e-shopu najdete navíc dvě další vůně, a to právě tuto svěží parfemaci Citron, med & koriandr a v neposlední řadě set 'pro zahradníky a zahradnice' tzv. Gardeners, který mám ještě v zásobě. 



Poslední fotku vkládám pro usmání a netřeba ji komentovat...
:)))

A co vy, milé čtenářky, věnujete svým rukám podobnou péči a jakými produkty je hýčkáte nejraději? Máte zkušenost s produkty Crabtree & Evelyn?



Přeji dobrou noc a zítra báječnou májovou neděli!



Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat