pondělí 31. března 2014

Ložnice v novém kabátku

Jaro je čas, kdy v přírodě probíhají beze sporu ty největší změny. Sníh taje, všechno se probouzí, stromy a keře začínají pučet, ze země vyrážejí první rostlinky a většina zvířat přivádí na svět svá mláďata. Všechno je v pohybu, rozvíjí se a roste s ohromnou energií...
A právě s touto všudypřítomnou energií a životem kolem jsem pocítila, že našemu domovu by prospěla nějaká ta změna. Trochu jsem prosvětlila ložnici. Povlečení s jelenem už jsem měla nějakou dobu koupené a těšila jsem se, jak v něm budou peřina a polštáře vypadat. Přidala jsem pár proužkatých polštářků od tinekhome a nový 'stromečkový' od Fine Little Day, který se stal mým nejoblíbenějším.






První letošní narcisky jsem si natrhala u taťky na zahrádce.











Krajkované záclony jsou od babičky mého muže a prý je snad ještě háčkovala její stará teta.
Potěšilo mě, že babička chtěla, abych je měla právě já...  



... ji zase na oplátku jistě potěší, že neskončily na dně skříně, ale půvabně mi zdobí okno v ložnici.


Přeji Vám všem překrásné jarní dny a jasná srdce i mysli!



Veronika


6 komentářů:

  1. Váza se mi moc líbí, krásně vše doladila do puntíku :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuji! :) Též díky za komentář i Vaší návštěvu tady u mě a krásné jarní dny!

      Vymazat
  2. Zajímavá nadčasová kombinace, moc elegantní:-))...i blog příjemný. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo, děkuji za Vaší návštěvu u mě, i za váš milý komentář! Hned mám chuť do dalších příspěvků. Krásné jarní dny, Veronika.

      Vymazat
  3. Loznice ma krasny novy kabatek.krasne povleceni chtela bych se zeptat, kde se da takove povleceni koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ello, povlečení je od dánské značky By Nord koupené v internetovém obchodě Nordic day. Myslím ale, že přesně toto na dvoulůžko už je vyprodané, vzala jsem poslední kus. Třeba si i tak vyberete, nebo kouknete jinde. Moc děkuji za Vaší návštěvu u mě i za Váš komentář a přijďte zas. :) Hezký den, Veronika.

      Vymazat