pondělí 25. ledna 2016

DESERT ESSENCE Zjemňující krém na paty Bio pistácie

Krásný začátek posledního lednového týdne přeji!
:)

Víte, já v zimě moc ráda promazávám pokožku nohou, ten pocit měkounkých chodidel namazaných voňavým výživným krémem, hladké paty a sametové nárty. Když se krém vsákne a nožky jsou hezky promasírované, navlíknu teplé ponožky a nožičky jakoby ani nenesly šestasedmdesát kilo, nýbrž pírko ptačí. Poslední dobou stávám se skoro odbornicí na nejrůznější mazání, jež je speciálně určeno právě pro péči o pokožku nohou. ;) Prostě mě baví objevovat nové značky anebo zkoušet novinky výrobců dobře známých. A tak se stalo, že nedávno si mě získaly hned dva pečující krémy na nožky a dnes vám tu o jednom z nich řeknu pár milých slov. :) 




Zjemňující krém na paty Bio pistácie je vyroben společností Desert Essence v USA. Značka není v přírodní kosmetice žádným nováčkem, ba naopak, úspěšně funguje na trhu už třicet let. Samozřejmostí je zde čistě přírodní složení produktů, převážně v BIO kvalitě a absence veškerých živočišných produktů, kosmetika je 100% veganská. V nabídce najdete velkou škálu kvalitních pečujících produktů, od vlasové péče, přes tělová mléka a sprchové gely až po deodoranty a pasty na zuby. Mě zaujaly především regenerační krémy, a to tento pistáciový na nohy a na ruce pak krém dýňový. 




Krém používám pochopitelně na celá chodidla a nejen na paty, jak by mohl naznačovat český název. Krém je úplně stejný jako má chodidla, když je jím namažu. Voňavý, jemný, příjemný, vyživující, lehký, hebký... Pokud máte rádi pořádnou mastnější vrstvu, tak pak vám třeba stačit nebude, leda že byste použily větší množství, ale jinak vám můžu slíbit, že budou vaše nožky krásně svěží a jemné, zkrátka k nakousnutí. (Uhodly jste, kvalitní pistáciové oříšky mám taky moc ráda a miluji jejich zelenou barvu v dezertech.) ;)




Co se týče složení krému, tak tu najdete pistáciový olej, olej mandlový a makadamový, jež mají silné hydratační a regenerační schopnosti, dále olej jojobový, bambucké máslo, výtažky ze zimolezu kozího listu a v neposlední řadě i šťávu z aloe vera.
Krém má lehkou krémovou konzistenci, velmi snadno se rozmazává a vtírá, do pokožky se dobře vstřebává, vsakuje, nelepí, ale zanechává lehounký ochranný film. Voní vskutku báječně pistáciově, pro mě docela nově, vůně je nevtíravá a svěží a nedovedu si moc představit, že by někomu mohla vadit.




Krém vám doporučuji všemi deseti, stejně jako kratičkou procházku bosky ve sněhu. Je to paráda, nestudí to a pak se opravdu budete cítit tak nějak čistší a to nejen co se chodidel týká. Věřte mi... a můžete to zkusit i s vašimi dětmi, mám odzkoušeno(ne s naší mladší čtyřměsíční). :)) 

Kromě Pistáciového krému Desert Essence mám za poslední dobu vyzkoušený ještě neméně skvělý Krém na nohy tymián a majoránka od švédské značky L:A BRUKET, který voní úplně neskutečně a neopakovatelně, jako když natrháte plnou hrst té nejúžasnější majoránky a tymiánu a do té hrsti strčíte nos. To je vážně nádhera a ten krém nemůžu popsat jinak než opravdový a musím ho ještě někdy mít. Moc dobrý byl i podstatně levnější Balzám na nohy limetka a echinacea od Alverde, u kterého se mi rovněž líbila jeho svěží vůně a lehká konzistence.




A jak to máte s pečujícími produkty na nožky vy? Co vám vyhovuje, znáte mé dnešní šampiony a daly byste ruku do ohně za některý vámi vyzkoušený (třeba právě pro jeho vůni)?


Mějte se krásně a hýčkejte své nohy (vždyť právě skrze ně jsme v kontaktu se zemí). 
:)



Veronika


6 komentářů:

  1. Dobrý deň,ja si tiež potrpím na chodidlá.Ja si ich mažem pleťovým mliekom skoro každé ráno podľa toho aké mám.Ak sa mi objaví čo i len náznak plesne na pätách používam Neutrogenu.Chodenie v snehu vyskúšam aj keď sa už teraz trasiem..veľa šťastia a zdravia želá Marianna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marianno, díky za návštěvu. Tělové mléko na nožky to je určitě to nejjednodušší jak na mazání nezapomenout, když po ruce není žádný krém na chodidla a paty. Děkuji za tip na Neutrogenu, píši si. ;) Krásné dny a dejte vědět, jaké bylo capkání ve sněhu, Veronika. :))

      Vymazat
  2. Aj keby nebol dobrý, je pistáciový! :)
    Starostlivosť o chodidlá nepodceňujem, hlavne preto, že neznesiem pocit suchých chodidiel. Momentálne však nepoužívam žiadny krém určený na chodidlá, ale spotrebúvam rozpoužívané mastnejšie "záležitosti", ktoré mi nevyhovujú svojim pôvodným určením (napr. aj Labello Lip Butter :D ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aknelko, díky za komentář! Věci, které se nám tak úplně nelíbí používat tam, kde je doporučeno, vždy nakonec mohou posloužit alespoň k mazání chodidel, že? Přeji krásné dny a kdyby Ti někdy tenhle pistáciový krém cvrnknul do nosu, určitě ho neváhej vyzkoušet. Nejenže je totiž pistáciový, ale i tuze dobrý!;) Veronika

      Vymazat
  3. ja mám najradšej Balea s Ureou, za málo peňazí, veľa muziky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá 'L'úbezná', od značky Balea jsem doposud nic nezkoušela, ale o krému na nohy s ureou jsem už slyšela. Myslím, že jej má v oblibě Klárka z blogu House of Skodulka. Přeji hezké dny a díky za zastavení se, Veronika. :)

      Vymazat