středa 9. září 2015

Dny Marianne

Krásné upršené odpoledne přeji!
:)

To se to odpočívá, když je venku takhle, že? Jak to tak vypadá, tak nakonec budou růst i houby. Vlastně už rostou; v neděli jsme s mým mužem a Amálkou byli na procházce kolem přehrady a můj muž našel půl rybářského košíčku krásných hub, hlavně modráky. Večer je hned s jeho maminkou usmažili jako houbové řízečky a já jsem ještě včera z těch nejpevnějších uvařila voňavou bramboračku. To vám byla dobrota! :))
Tak se mé přání jít ještě před porodem na houby splnilo a i naše miminko chodí ještě po houbách, ač právě dnes končíme čtyřicátý týden těhotenství. Málinka se narodila v den, který mi doktoři vypočítali jako termín porodu, a tak jsem sama zvědavá, který den si pro svůj příchod na svět vybere naše druhé miminko.
Zatímco maličké se v mém nitru nejspíš ještě krášlí a připravuje na náš velký den, já jsem si v klidu prohlédla, které obchody a e-shopy se letos účastní již tradičních Dnů Marianne, které začínají už pozítří 11.9. a končí v neděli 13.9. V rámci těchto dnů můžete nakupovat ve spoustě kamenných obchodů a e-shopů s výraznými slevami a dárky k nákupům.

K mé radosti se letošních Dnů účastní i několik mých oblíbených e-shopů, u kterých moc ráda a pravidelně nakupuji, a tak jsem si z jejich nabídky už předem vybrala pár věcí, které by mě potěšily. Záměrně zmiňuji hlavně e-shopy, protože vzhledem k mému stavu určitě nebudu o víkendu obcházet kamenné obchody a pokud Dnů Marianne přece jen využiji, pak jistě pouze online formou.  

Na mém nejmilejším e-shopu Nordic day mám vybráno hned několik krásných věcí z nedávných novinek.


Akvarelový plakát Ballerina od Magdaleny Tyboni, Vonná svíčka Black oak - luxusní svíčka s vůní zčernalého dubu a severských lesů od L:A BRUKET a od House Doctor Salátový set Wood/white a Lis n a citrony.


V nabídce jsou ale i větší ryby, které se mi líbí už dlouhou dobu a moc by mě pohled na ně u nás doma těšil.
:)


Úchvatný polštář Inuit od By Nord už je dlouhou dobu v e-shopu posledním kusem, jakoby tam čekal právě na mě. ;) Povlečení By Nord miluju, v tom našem s jelenem spím ze všech nejraději a moc by se mi líbilo i tohle s vlkem. Velká deka Cross Blanket v černé od Piy Wallén by se tolik vyjímala v ložnici a Svícen Line White od By lassen by mi rozjasňoval nadcházející sychravé měsíce. Závěsná lampa White Norm od Normann Copenhagen by zase krásně oživila naši malou nudnou předsíňku.


Pro Málinku by už Ježíšek mohl nakouknout do e-shopu Bella Rose, kde mají pro ni krásné doplňky pro naše hračky od Maileg anebo roztomilé keramické nádobí od Bloomingville. Já bych zase potřebovala pár nových kolíčků na prádlo a tady mají prostě ty nej! :) 




Určitě se podívám i na další krásný e-shop, a to nila.cz, kde mají ty nejkrásnější podzimní boty z telecí kůže a já bych tolik potřebovala ty světle hnědé a pak taky nádherné vlněné koberce, které byly utkány berberskými rodinami ve středu pohoří Atlas. Jeden tam mám už dokonce vybraný a už ho vidím, jak náramně by se hodil do našeho slaměného stavení. ;)


Kdybych se přece jen dostala do města, v Manufaktuře bych si vybrala lákavé produkty nové limitované edice Hruška a mrkla i na limitku jarní - malinovou, pokud je ještě k dostání. O víkendu vše v obchodech Manufaktura se slevou 20%.
(Stejná sleva bude ve Dnech Marianne i ve všech ostatních, mnou výše uvedených, e-shopech.)




A jak vy, milé čtenářky, využíváte slev ve Dnech Marianne? A pokud ano, kde nejraději utrácíte vy?


Mějte se krásně!
:)



Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat