čtvrtek 29. května 2014

Seznam přání pro Amálku

Dnes u nás od rána prší a je opravdu nevlídno, a tak jsme s Amálkou doma. Pustila jsem se do úklidu a jak tak vysávám všechny kouty a odtahuji nábytek, napadlo mě, že by našemu 2+kk prospěla nějaká změna... Šup, šup, pohovka tam, příborník sem, jak jen najít kousek volného místa pro pracovní koutek, který bychom tu dost potřebovali... Nejsem zrovna dvakrát nadšená z faktu, že náš jídelní stůl (jediný u nás) slouží krom stolování také jako pracovní plocha, takže po večeři a někdy i mezi jídly nastoupí notebooky, papíry, tužky atd. Nu, po několika kolech škatulat hejbejte se jsem zjistila, že pokud půjde veliký IKEA příborník z domu a vyměním ho za něco decentnějšího (rozuměj hlavně menšího), pracovní stůl i židle se nám sem pěkně vejdou. Pokud tu příborník zůstane, pracovní koutek se vejde rovněž, ale nebude to už působit nijak hezky, jeden kus nábytku vedle druhého. Takže mě čeká celkem příjemné pokukování kolem a hledání těch správných kusů nábytku do našeho pidi bytečku. :))
 
O tom ale můj dnešní příspěvek původně vůbec neměl být:), to jsem jen hned na úvod:) trochu odbočila. Nedávno jsem si vytvořila několik wishlistů a jedním z nich byl i seznam přání pro Amálku. Nevím, čím to je, ale Amálčin wish list se mi stále nějak prodlužuje... :o
 
Takové ty stálice mezi přáními do dětského pokoje vám dnes představím. Tady jsou... 

 
1. V první řadě budeme potřebovat pokladničku! :) Tahle stylová ve tvaru domečku od ferm LIVING mě dostala. Snad se bude líbit i všem strýčkům, dědečkům a babičkám a domeček bude hezky těžknout. :))
2. Oválný polštář Half Moon od ferm LIVING s praktickým zipovým uzávěrem a výplní z kachního peří.
3. Bílá houpací židle VITRA - Charles a Ray Eames a jejich nádherný, dnes už ikonický kousek. Love it!
4. Látkový koš Half Moon ze zpevněné bavlny s koženými uchy od ferm LIVING. Tento design se mi u ferm LIVING moc líbí a dobrou zprávou navíc je, že bavlna jimi použitá je vyrobena ze 100% organicky pěstovaných bavlněných vláken.
5. Úžasné a přitom jednoduché plakáty Lemon and Pear od norské značky Darling Clementine.
6. Skládací dřevěná zvířátka od ferm LIVING. Jsem si jistá, že ta se budou Amálce moc líbit.
7. Plakát s motivem spícího měsíce Für Neil od berlínského grafika a ilustrátora Martina Kruscheho a Švédské značky OMM Design. Ten jsem už viděla i v několika dětských pokojích na blozích v českých luzích a hájích a jsem z něj unešená.
8. A Pia Wallén i pro Amálku. Menší dečka ze série Crux Blanket v krásné měkké šedé.
 
 
 
9. Do dřevěných hraček dánské designové společnosti Rosendahl jsem se zamilovala, jakmile jsem je spatřila. Dřevěnou opičku navrhl Kay Bojesen už roku 1951, stejného roku, kdy se narodil Amálčin dědeček a můj tatínek.:) Opička i ostatní hračky navíc mohou sloužit i jako roztomilý interiérový doplněk.
10. Háčkovaná princezna na hrášku od Maileg. První splněné přání. Tak krásná hračka, že si zasloužila u mě na blogu svůj samostatný příspěvek.
11.a Malý drátěný koš v šedé barvě od ferm LIVING jako originální úložný prostor navíc. Ideální k uložení deky, polštářku, nebo Amálčiných maňásků.
11.b Díky dřevěnému poklopu od ferm LIVING se koš dá proměnit v úžasný noční stolek.
12. Barevný obrázek s písmenem "A" od ferm LIVING by podle mě v Amálčině pokojíčku neměl chybět.
13. Pompoms od ferm LIVING. 
 

 
14., 15. a 16. Krásné skládačky puzzle a cirkusové domino od španělské značky londji.
17. Polička Houses od Bloomingville. Ta je tak úžasná, že si ještě hodně rozmyslím, zda si ji nenechám pro sebe, třeba do pracovny.
18. - 22. Plechový kufříček, dětský jídelní porcelán a malé plechové krabičky na poklady s motivem holčičky Belle a jejího zajíčka Boo. Vše od anglické značky Belle and Boo.
 
 
Někdy si říkám, že bych chtěla být znovu holčičkou... :)
 
 
Přeji Vám krásný den, i když trochu uplakaný.
 
 
 
Veronika

 





2 komentáře:

  1. Asi bych chtěla být Amálkou.......... :-) Přeju hezké vybírání a těším se na fotky s výsledkem! Pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, to neznamená, že všechno tohle bude mít. Jsou to jen tipy na krásné věci do budoucího pokojíčku nebo nějaký ten dárek od Ježíška ;), od nás, či babiček a dědů. Amálka má naopak hraček poskrovnu a i to bohatě stačí, stejně má nejraději naše věci, nádobí a vařečky atd. Nerada bych aby to dle těch wishlistů vypadalo, že musím pro ni mít všechno, jen nemám ráda desítky plastových, bezduchých hraček, plyšáků ze supermarketů á la angry birds, kvůli kterým musí stejně staré děti, pro které to tu matky kupují, někde v Asii makat 12 hodin denně... To sem ale nepatří, o tom třeba někdy v jiném příspěvku.
      Amálkou bych někdy chtěla být taky, už se těším, až si za dva, tři roky budeme hrát hru Já na Amálku a Málinka na maminku...:))
      Krásné dny k vám, Veronika. :)

      Vymazat