úterý 4. února 2014

O svíčkách a čínském horoskopu


O lidech narozených v čínském znamení Vepře se říká, že ze všech darů, které život nabízí, mají nejraději přepych. Libují si v  komfortu, který je vždy vizitkou jejich dokonalého vkusu. Dejte Vepři ztrouchnivělou chatrč na spadnutí a on ji promění v palác. Také se o Vepřích říká, že jsou svědomití a smyslní, ale rovněž nenasytní a umínění.
Nevím, zda jsem, či nejsem typický Vepř. Mám ale moc ráda krásné věci, mám moc ráda svíčky, světlo a oheň...




...právě k nám domů přibyly nádherné svíčky české firmy Meadows.




Jsou ručně vyrobené ze 100% sojového vosku a mají krásný originální obal z foukaného skla.




Co se mně na těchto svíčkách líbí nejvíc je jejich přenádherná vůně. Už se nemůžu dočkat, až je zapálíme. Škoda jen, že se vůně nedá přenést online... Černou svíčku Rustic wood jsem zatím uklidila, jedna jediná do interiéru úplně stačí, bílá Cashmere nám provonila během několika hodin celý byt.







Jak se Vám líbí svíčky Meadows? A co Vy a astrologická znamení? (Pssst, na konec se Vám k něčemu přiznám... někdy přece jen jsem trochu umíněný Vepř.;)) 



Tak ještě jednou Vítejte na mém blogu a budu ráda, když mi napíšete.

Hezké dny!




Veronika

 

Žádné komentáře:

Okomentovat