pátek 3. února 2017

Jarní vánek v šatní skříni našich dětí

Hezké páteční odpoledne, milé čtenářky.
:)

Řekla jsem si, že v letošním roce chci žít mnohem skromněji, méně konzumně, ze všech sil se soustředím na minimalismus v mnoha oblastech našeho života. Budu méně nakupovat, vlastně i méně spotřebovávat, zato více pracovat na svém vnitřním já, víc číst, častěji mluvit s inspirativními lidmi a i nadále se držet mimo ten zběsilý proud, který bere všechno na úkor veškeré normálnosti.  
Musím ale přiznat, že pro mě není vůbec lehké kromě potravin téměř nic nenakupovat, odolat všem těm lákadlům, které dnes vysloveně číhají na každém rohu. V mém případě to chce dost pevnou vůli, ale sama vím, že potřebu nakupovat stále nové a nové věci lze nakonec docela dobře ošálit. Nejvíc se mi osvědčilo najít si jiné (smysluplnější;)) činnosti, na které se zaměřím, viz úvod dnešního povídání. K tomuto tématu se budu na blogu letos zřejmě pravidelně vracet a dál jej rozšiřovat. 
Co pochopitelně úplně ošálit nelze, je šatník našich dcer, které rostou jako z vody a pomalu každé nové roční období vyrůstají ze svých velikostí. Od té doby, co jsem u nás ve městě objevila asi před dvěmi lety výborný sekáčový obchůdek, dětem často nakupuji oblečení tam a spíš jen přikoupím boty, prádlo, svrchní oblečení atd. Na blogu se dokonce objevil i článek, kde jsem vám ukázala některé věci, které jsem ve zmíněném obchodě Amálce pořídila. Můžete se na něj podívat sem. Rózinka sice má vždycky co na sebe, protože spoustu věcí po Amálce zůstalo pěkných a neponičených a tak jsem je uschovala pro další děti, ať už naše, či příbuzné;), ale je pravda, že spoustu věcí jsem i prodala nebo prostě vyřadila, něco se mi okoukalo a někdy prostě neodolám a koupím i maličké na sebe něco nového. Třeba na dovolené ve Francii, anebo když přijde nová kolekce některé z mých oblíbených značek dětské módy. Víte, že mám moc ráda britskou značku Boden a že vám pravidelně přináším malé nahlédnutí, většinou před začátkem nové sezóny. 
Tentokrát se mi v dívčí kolekci líbí jen něco málo kousků - hlavně oblíbené nadčasové proužky, mořské motivy i jemné motivy zvířat (třeba na šedých teniskách) a perfektní tučňákové a zajíčkové kalhotky s názvy jednotlivých dnů v týdnu. 





























Doplnit šatník bude samozřejmě potřebovat hlavně naše prvorozená, ovšem mně tentokrát zaujala spíš kolekce baby (pro děti do 4 let). Naprosto mě nadchly všechny jarní vzory a motivy, stejně jako všechno s velrybami, které by naší Rózi určitě náramně slušely.
;)












































Naše dcerky sice nemusí vítat jaro celé v novém, oblečené stylově od hlavy až k patě v nejnovějších kouscích značky Boden, ale alespoň pár hezkých kousků bych jim snad pořídit mohla. Přinejmenším proto, aby je o Velikonocích nepokakal Velikonoční beránek... :))
Až něco vybereme, ráda vám ukážu, jak oblečení vypadá na dětech.

Co byste vybraly vy?


Nezapomeňte, že zítra je poslední den, kdy se můžete zúčastnit giveaway o dobroty z Janovy pece.
;)


Krásný víkend a pohodový únor vám přeji.
:)



Veronika

5 komentářů:

  1. Ty první balerínky jsou naprosto úžasné! Ale taky se snažím minimalizovat, a zjistila jsem, že dcerka tento typ botiček vůbec neunosí...což mě mrzí, protože jsou rozkošné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano, díky za komentář. Taky mě ty botky hned zaujaly a pochopitelně se zalíbily i naší starší dcerce, když je zahlédla. Já myslím, že by je dost unosila, podobné jsme už měly loni a byly fajn, jen po čase přestal dobře lepit suchý zip.:/ Můžu se zeptat, proč tento typ nevyhovuje Vaší dcerce? Díky a přeji fajn dny, Veronika. :)

      Vymazat
    2. To je jednoduché: bydlíme na vesnici, a ona tráví většinu času řáděním venku, a navíc je u nás docela chladno - takže unosí spíš uzavřené pevné botky (polobotky). Do balerínek padá písek, je v nich větší zima a představa, že v nich řádí na odrážedle... chudery botičky:-)K takovým botičkám vidím šatičky a stylový kabátek a procházky v parku...a k tomu my se dostaneme tak dvakrát do roka:-) Zjistila jsem, že naší malé stačí jedny jarní botky, koncem jara pořídíme sandálky a pláťáky na písek, a na celou sezónu máme vystaráno.

      Vymazat
  2. to jsou náádherné věci :O chci být malá a tohle nosit!

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si vybrala hned, Verčo, ale moje peněženka nee :-( Tak musím spoléhat na prima sekáč u našich, kde věřím, že budem mít štěstí na pár prima kousků, kterými Julče šatník oživím. Anežka to bude mít na jaře snadné - až se vyklube, podědí, co nosila starší ségra, jen dokoupím pár nových kousků, aby byla aspoň trošku jiná.

    OdpovědětVymazat