pátek 21. února 2014

Hyacint a washi páska

Ať zavítám na kterýkoliv blog o bydlení, nikdy tam nechybí osvěžující zeleň hyacintů. Když jsme tedy včera při procházce ve městě procházely kolem květinářství, jeden jsem koupila i k nám. Jak by ne,seděly pěkně tiše přímo na venkovním parapetu a jako by šeptaly 'tady jsme... kup si nás'.:) Z nabídky modrý, růžový, bílý jsem vybrala ten bílý, tak doufám, že bíle skutečně vykvete. 

 
V typografickém hrnečku mu to docela sluší...

 

 

Tento týden jsme scanovali nějaké staré fotografie a při tom mě napadlo, že by bylo hezké mít některé z nich pěkně na očích. Do klasických fotorámečků se mi nechtělo, a tak jsem si je washi páskou jednoduše přilepila na dveře lednice... 

 
Je to sice jen malá změna, ale přece z ní mám radost! :)
 
 
Na závěr ještě jedna fotečka z dnešního rána v Žabičkách. (Tentokrát ne z bazénu, ale z herničky, kde si po plavání děti hrají.)


Zítra čekáme návštěvu, tak se ještě půjdu pustit do nějakých těch příprav... co se pečení týká, nic závratného neplánuji, zřejmě udělám jenom  kakaové muffiny s meruňkami. Když jsem s Amálkou doma sama, tak zatím nic složitějšího nezvládám... :)))
Dnes také po dlouhé době vařím docela nezdravou večeři, a to buřty na černém pivě. Dělám je poprvé, tak uvidím, jak budou mému muži chutnat... Z trouby to zatím voní hezky...
 
Krásný víkend a brzy zase nashledanou!
 
Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat